(* 6. november,1922, Varšava – † 2. november 1996, Varšava), pesnik, prevajalec francoske in anglosaške literature, pisec pesmi, družbeni in politični aktivist. Maturiral je na gimnaziji v Lvovu (1939). Mladost je preživel v Varšavi. Po izbruhu druge svetovne vojne je bil v Lvovu, od koder so ga oblasti Sovjetske zveze leta 1940 deportirali v Kazahstan. Leta 1942 se je pridružil poljski vojski v ZSSR. Nato je kot vojak poljskih oboroženih sil na Zahodu prehodil celotno bojno pot 2. korpusa. S činom poročnika se je med drugim boril pri Monte Cassinu in v bitki pri Bologni. Kot pesnik je debitiral leta 1943. Po vojni je do leta 1949 živel v Franciji, kjer je študiral, nato pa se je vrnil na Poljsko. Med letoma 1956 in 1958 je bil sourednik revije »Nowa Kultura«, 1965-68 pa revije »Poezija«. Objavljal je v tedniku »World«. V letih 1970-1974 je z ženo Julijo Hartwig živel v ZDA. Sodeloval je v protestih proti spremembam ustave Ljudske republike Poljske. Januarja 1976 je podpisal protestno pismo izrednemu odboru Sejma Ljudske republike Poljske proti spremembam ustave Ljudske republike Poljske. V sedemdesetih letih je sodeloval pri delu Centra za dialog (Editions du Dialogue) očetov pallotinov v Parizu (direktor pater Józef Sadzik). 20. avgusta 1980 je podpisal poziv 64 znanstvenikov, pisateljev in publicistov komunističnim oblastem, naj začnejo dialog s stavkajočimi delavci[3]. V osemdesetih letih je podpiral Solidarnost. Med letoma 1991 in 1996 je bil predsednik poljskega PEN kluba in podpredsednik svetovnega PEN. Bil je član Združenja poljskih pisateljev. Avtor prevodov del Apollinaira, Rimbauda, Baudelaira in Mandelštama. Leta 1992 je skupaj z ženo Julijo Hartwig izdal antologijo ameriške poezije. Njegova pesniška in prozna dela so bila deležna pohval literarnih kritikov. Ryszard Przybylski ga je v svoji knjigi To jest klasycyzm (To je klasicizem) uvrstil v klasicistični tok poljske poezije druge polovice 20. stoletja skupaj z avtorji, kot so Zbigniew Herbert, Jarosław Marek Rymkiewicz, Jerzy S. Sito in Julia Hartwig.