(*16. marec 1929, Rušah – † 7. februar 2018, Maribor) Kot drugi otrok se je rodila Alojzu Glazerju in Hildi, rojeni Golob, v hiši, v kateri je šestintrideset let predtem bil rojen njen stric, očetov starejši brat, pesnik Janko Glazer. Nagnjenje do pisanja pesmi se je v Miri oglasilo že v osnovni šoli, zavestno pa se ji je oblikovalo v času vojne. Kot štirinajstletno dekle se je odzvala na smrt prijateljice Vande Skerbinjek, ki je umrla v Auschwitzu, s pesmijo Ptičkina smrt. Pesem je pokazala živo odzivnost mlade ustvarjalke, ki jo je prizadevalo trpljenje drugih in še posebej smrt, kar je postalo ena od značilnosti tudi pri njenem poznejšem pesnjenju. Po vojni je bila pesem objavljena v Cicibanu (1945) s podpisom Mirica Glaser. Šolanje je Miri pretrgala najprej vojna, v povojnem času obolelost in nato ustanovitev lastne družine. Ob gospodinjstvu in skrbi za tri otroke pa je vsa leta živo spremljala kulturno življenje in ves čas zase pisala pesmi. Leta 1990 je v samozaložbi izdala prvo zbirko Črne pesmi. Začela je sodelovati pri radijskih oddajah v Mariboru in Ljubljani ter pri literarnih nastopih ob izidu zbirke in nato v okviru Mariborske literarne družbe. Zdaj ji je dozorela nova pesniška zbirka, Bolečina, izid katere je omogočila LIRA, društvo za razvoj Ruš. Tako bo doživeto pesniško delo Miroslave Namestnik obogatilo kulturno življenje v rojstnem kraju, hkrati pa bo dostopno širšemu krogu bralcev, ki jim je blizu občutena pesniška izpoved, podana v kultivirani, dognani obliki.
Alenka Glazer
Publikacije:
ČRNE PESMI, samozaložba, Ruše 1990
BOLEČINA, Lira, Ruše 2002