(* 1965, Skopje, Makedonija). Živi v Novem Sadu.
Dela kot profesor ekonomije in menedžmenta na univerzi Metropolitan v Beogradu. Zanimajo ga še poezija, prevajalstvo, filozofija, misticizem in študije prihodnosti. Sodeloval je v številnim domačih in mednarodnih projektih in konferencah. Napisal je 55 znanstvenih in strokovnih del s področij menedžmenta, marketinga, globalne ekonomije, filozofije in študija prihodnosti. Poslovenil je iz angleščine 25 knjig iz že navedenih področij. Sodeloval je na mednarodnih manifestacijah: Struški večeri poezije v Strugi, 1995; Brankovo kolo v Sremskih Karlovcih 2010 in XI mednarodni novosadski književni festival 2016. sodeloval je v organizaciji književnih večerih in kulturnih programih v Novem Sadu. Objavljal je pesmi, eseje, prikaze in zgodbe v literarnim revijah Letopis Matice Srpske, Gradina, Sveske, Polja, Zlatna Greda, Mons Aureus, Rukovet, Trag, Sunčanik, Novo Slovo, Svitak, Brankovina i.t.n. Je član Društva pisateljev Vojvodine.
Publikacije:
JAJCE ENOROGA, pesniška zbirka, Kairos, Sr. Karlovci, 2008;
KONKURENCA NA MUHI, monografija s področja marketinga, Hesperija edu, Beograd, 2008;
SVETLOBA V ČLOVEKU, mistično-filozofsko besedilo, Liber, Beograd, 2010
BABILONSKI SLAPOVI, pesniška zbirka, Orfeus, Novi Sad, 2012
ČUDEŽ FENIKSA, pesniška zbirka, Adresa, Novi Sad, 2013
KRI IN VRTNICA, pesniška zbirka, Intelekta, Valjevo, Svitak, Požega, 2016.