). Šolala se je v Hrvaški, Makedoniji in Srbiji. Je profesorica razrednega pouka. Dela in živi v Novem Sadu. Objavlja pesniško-informativna besedila v revijah »Makedonska videlina«. Je dopisnik Agencije za izseljeništvo v Skopju in v Časopisni internetni agenciji »Kukuriku.mk«. Piše strokovne tekste iz pedagogike. Je evaluatorka učbenikov za nižje razrede (založba Klett), je avtorica nekaj šolskih projektov za osnovnošolce. Organizira in sodeluje na festivalih otroške literarne in likovne ustvarjalnosti, dejavna je v Ekološkem gibanju, Gibanju za zaščito živali in Gibanju za otroške pravice in enakost med ljudmi. Piše v makedonščini in srbščini. Prevaja iz makedonščine v srbščino in obratno. Pesmi so ji prevedli v angleščino, hrvaščino, italijanščino, bolgarščino, albanščino, turščino in madžarščino. Zadnje čase piše tudi prozo. Objavila je pesmi v več kot 30 mednarodnih zbornikih, literarnih revijah in letopisih (Književne novine, Jesenjin, Majdan, Književno pero in druge). Udeležila se je številnih mednarodnih literarnih manifestacij. Prejela je mednarodno nagrado »Stojah Hristov« na 54. Struških večerih poezije v Makedoniji (2015) za najboljšo knjigo, napisano v preteklem letu v makedonščini. Prejela je tudi nagrado za najboljšo pesem na manifestaciji »Beseda v besedi«, ki jo podeljuje Književni klub pri Univerzi v Bitoli.
Publikacije:
POTRAŽI ME, pesniška zbirka, srb-mak, Gradska konferencija književne omladine grada Skoplja, Skopje 1980
ODA ZA ORFEJA, pesniška zbirka, Feniks, Skopje 2014