(* 1982, Vranje, Srbija). Poezijo piše od 14. leta, prvič pa je nastopila na samostojnem literarnem večeru 28. januarja 2014 v knjižnici »Milutin Bojić« v Beotradu. Prejela je drugo nagrado za pesem »Žig« na mednarodnem natečaju Mezopotamija v Beogradu 2014. Udeležila se je Belgrade Women Poetry Part 6, Arte, Teatar Levo, Beograd. Pripravlja prvo zbirko poezije Žg. Je ustanoviteljica Centra za eksperimentalnoumetnost v Beogradu. Od leta 2007 se ukvaarja s kreativnimi terapijami in delavnicami za otroke in mlajše, z marketingom in promocijo na področju kreativnih industrij. Izvedla je uspešno sodelovanje z mestom Beograd, Turistično organizacijo Beograda, DURDOR, Mikser House, Naxi Plažo, s številnimi organizacijami in institucijami na področju kulture v državi in tujini.
Danijela Stanković Rođena 1982. godine u Vranju. Poeziju piše od svoje 14. godine. Prvo književno veče održala 28. januara 2014. godine u biblioteci "Milutin Bojić", Beograd. Dobitnica je druge nagrade za pesmu "ŽIG", na internacionalnom konkursu "Mesopotamija u Beogradu 2014". Učestvovala u „BELGRADE WOMEN POETRY PART 6“, Arte, Teatar Levo, Beograd. U pripremi je prva zbirka poezije, "ŽIG".
Osnivač je Centra za eksperimentalnu umetnost, Beograd. Od 2007. godine bavi se kreativnim terapijama i radionicama za decu i mlade, i marketingom i promocijama u oblasti kreativnih industrija. Ostvarena uspešna saradnja sa: gradom Beogradom, Turističkom Organizacijom Beograda, NURDOR-om, Mikser House-om, Naxi Plažom, brojnim organizacijama i institucijama u oblasti kulture, u zemlji i inostranstvu.