(*5. marca 1975, Kumanovo, Makedonija) V Kumanovem je končala gimnazijo Goce Delčev in diplomirala na pravni fakulteti sv. Ciril in Metod v Skopju. Največji del svoje poklicne kariere je posvetila delu na področju človekovih pravic v nevladnih organizacijah. Ima certifikat posebnega izobraževanja OZN. Je predsednica organizacije Justicija, ki se bojuje za človekove pravice v Makedoniji. Od leta 2005 do 2008 je delala v vladi republike Makedonije kot koordinator za razvoj in strategijo pri zaščiti človekovih pravic. Pravosodni izpit je opravila 2008 in odprla lastno odvetniško pisarno. Poezijo je pisala kot otrok, aktivno pa se je znova pričela pisati in objavljati v letu 2011. Sprva je objavljala pod psevdonimom LJ, nato pod svojim imenom objavlja poezijo najprej na blogih, v elektronskih medijih in nato v tiskanih. Je dobitnica nagrade Branko Miljković, pesmi je objavila skupaj s tremi drugimi pesniki v zborniku založbe Nova Poetika, kjer je prejela nagrado na natečaju. Nastopila je na beograjskem knjižnem sejmu in na festivalu »100 000 pesnikov za spremembe«. V letih 2012 in 2013 je nastopila na več samostojnih pesniških prireditvah. Prevedli so ji pesmi v slovenšćino. Pripravlja novo pesniško zbirko. Živi in dela v Skopju.
Publikacije:
IV/4 - Četiri autora (Olivera Docevska, Marko Ivančević, Milomir Bata Cvetković, Goran Antić), pesniški zbornik, Nova poetika, Skopje 2012