(*1970, Podgorica, Črna Gora), pesnik in prevajalec. Na Univerzi Črne Gore študiral zgodovino, na Novosadski Univerzi pa razredni pouk.
Njegove pesmi so prevedene v več jezikov: slovenski, makedonski, poljski, švedski, francoski, ukrajinski, beloruski, ruski, angleški, italijanski, španski, grški, bolgarski, madžarski, romunski, arabski, danski … Uvrščen je v več domačih in tujih antologij in izborov poezije, med drugim tudi v antologiji Iz veka v vek (Moskva, 2003)
Prevajal je sodobne ruske pesnike: Jurija Kuznjecova, Nikolaja Rubcova, Valentina Sorokina, Nikolaja Trjapkina in druge. Svoja dela je predstavljal v Zvezi prijateljev Rusije v Moskvi, v Literarnem muzeju Bolgarije v Sofiji, v Italiji, Romuniji in drugod, udeležil se je manifestacije »Njegoševi dnevi v Rusiji«, leta 2001, v Sankt Petersburgu.
Je dobitnik več nagrad: prve nagrade Vidovdanskega sejma knjig v Podgorici leta 2003;
Nagrade Gramota Literarnega muzeja Bolgarije – Sofija 2003; Internacionalne nagrade za poezijo Nosside (UNESCO), Italija 2005; Listine Aninoasa za izjemne prispevke v kulturi, Romunija 2006; nagrade Kočičevo pero (BiH), 2008; nagrade Božidar Vuković Podgoričanin za najboljšo knjigo na Mednarodnem sejmu knjig v Podgorici 2008; dobitnik nagrade Marko Miljanov za knjigo leta v Črni Gori leta 2009; dobitnik Zlate značke Kulturno prosvetne skupnosti Srbije; dobitnik Vukove listine, Loznica; Zlati laureat festivala Zlato pero Rusije, Moskva 2010; mednarodna nagrada Naji Naman, Libanon 2010; listina Tverska Gramota (Rusija), 2011; nagrada Balkanika, Romunija; nagrada »Boris Kornilov«, Rusija.
Je eden izmed ustanoviteljev Književnega društva Njegoš in urednik v časopisih »Squire« in »Književni zapis«. Poleg poezije, piše eseje, članke iz kulture in aktivno sodeluje z več kot sedemdesetimi časopisi v regiji in svetu. Živi in ustvarja v Podgorici.
Objavljene zbirke pesmi:
POGLED S MOSTA / POGLED Z MOSTU, 1994
ZNAK U PIJESKU / ZNAK V PESKU, 1995
PONOĆ NA DONU / POLNOČ NA DONU, 1997
OGNJENO REBRO, 1998, prevedena v bolgarščino in romunščino
RIJEČ SA JUGA / BESEDA Z JUGA, dvojezični izbor pesmi v srbščini in ruščini, 2000,
ANĐEO U PŠENICI / ANGEL V PŠENICI, 2002
COASTA DE FOC, v romunščini, Trgovište, 2006
SNIJEŽNA AZBUKA / SNEŽNA AZBUKA, Oktoih, Podgorica, 2007, prevedena v ruščino
ZVONO / ZVON, Unireks, Podgorica, 2008
BIVŠE KRALJEVSTVO / NEKDANJE KRALJESTVO, UKCG, Podgorica, 2010