SLOVENSKO DRUŠTVO INFORMATIKA
SLOVENSKO PROTESTANSTSKO DRUŠTVO PRIMOŽ TRUBAR
vabita na simpozij
TRUBAR IN INTERNET
Slovenci na začetku in na koncu Gutenbergove galaksije
v dvorani IZUM, Prešernova ul. 17 v Mariboru
v petek, 30. maja 2008, s pričetkom ob 10. uri.
Spoštovani!
Dve društvi, ki na prvi pogled nimata veliko skupnega, sta ob tehtanju pomena 500-letnice Trubarjevega rojstva odkrili, da čas našega današnjega vstopanja v digitalni svet interneta po mnogo čem spominja na čas vstopanja Trubarjevih Slovencev v tiskani svet knjige. Nismo ostali le pri goli ugotovitvi podobnosti, ampak nas je pritegnilo vprašanje, ali pa smo danes tudi tako pogumni in uspešni, kot je bil ob svojem času Trubar? In to nas je navedlo k zamisli o skupni izvedbi simpozija o tem vprašanju.
Glavni naslov "Trubar in internet" je morda pretiran, a podnaslov "Slovenci na začetku in na koncu Gutenbergove galaksije" je bil dovolj zgovoren, da je pritegnil pozornost odličnih poznavalcev tematike, ki bodo nastopili na simpoziju. Obetamo si zanimivo razpravo. Poročila bodo po simpoziju objavljena v reviji Stati inu obstati ter v elektronskem časopisu Locutio.
Zahvaljujemo se Direktoratu za informacijsko družbo za pokroviteljstvo ter sponzorjem za podporo.
Franci Pivec, Organizacijski odbor
P R O G R A M
10.00 – 10.30
POZDRAV
Andrej FLOGIE (gen.dir. DID)