LIPS (Laboratorio Internazionale di Poesia Sperimentale)
LIPS
Pričujoči akronim pomeni »Mednarodni laboratorij za eksperimentalno poezijo« (Laboratorio Internazionale di Poesia Sperimentale), ki bi moral pod pokroviteljstvom Univerze v Bologni ob moji nerazsodni pomoči in še pomoči Mattea Fantuzzija in Luce Pacija zagledati luč sveta 12. aprila 2008.
Namen laboratorija je mednarodno sodelovanje (za zdaj pri načrtu sodelujeta še Berlin in London) na pesniški ravni v vseh oblikah kontaminacije – prirejanje srečanj pesnikov raznih narodov in preučevanje, kako se razvija poezija v času multimedialne eksplozije. Zasnova LIPS trenutno predvideva workshop, ki se bo odvijal v jutranjih urah v eni od učilnic Univerze v Bologni. O workshopu bomo v kratkem posredovali natančnejše podatke. Glavni namen je razprava in izmenjava mnenj o najnovejši obliki samoprodukcije in prenašanje pesniške besede. Je nekaj takšnega kot »določiti pogoje«, v katerih lahko sami ustvarite in širite neko knjigo leta 2008, začenši z mrežo. A ne samo to.
Večer bo posvečen nastopom z osrednjo temo »poezija in kontaminacija« oziroma vse razne oblike, ki omogočajo poeziji, da se staplja z drugimi oblikami umetnosti in ustvarja nekaj novega. To pomeni – poezija in glasba, videopoezija, zvočna poezija, gledališka poezija, poezija in ples in vse ostalo, kar vam lahko pride na um.
Kogar koli izmed vas, ki ima ponuditi kaj podobnega in primernega, naprošamo, da se zglasi na moj naslov elektronske pošte:
V upanju, da se boste polnoštevilno pridružili pobudi.
Alessandro Ansunini
LIPS
Dieses Akronym steht für den Titel: Internationales Laboratorium für experimentelle Poesie (Laboratorio Internazionale di Poesia Sperimentale), das unter der Schirmherrschaft der Universität von Bologna und meiner ubesonnenen Hilfe sowie jener von Matteo Fantuzzi und Luca Paci am 12. April 2008 das Licht der Welt erblicken sollte.
Der Zweck des Laboratoriums ist eine Zusammenarbeit auf internationaler Ebene (bis jetzt sind Berlin und London an diesem Projekt beteiligt) auf dichterischem Niveau in allen Formen der Kontamination mit dem Ziel Treffen von Dichterinnen und Dichtern aus verschiedenen Ländern zu veranstalten und zu erforschen, wie sich Poesie in diesen Jahren der multimedialen Explosion entwickelt.
Der Ansatz von LIPS sieht momentan einen Workshop vor, der in den Morgenstunden in einem Vorlesungssaal der Universität von Bologna stattfinden soll und zu dem bald genauere Daten folgen werden.
Das Hauptanliegen des Workshops ist eine Diskussion und ein Meinungsaustausch über die neueste Form der Selbstreproduktion und außerdem über die Übermittlung des dichterischen Wortes. Irgendwie die “Bedingungen zu bestimmen” unter denen es möglich ist, selbst ein Buch des Jahres 2008 zu gestalten und zu verbreiten, beginnend mit einem Netzwerk, doch nicht nur das.
Der Abend soll Auftritten zum zentralen Thema “Poesie und Kontamination” bzw. verschiedenen Formen dienen, die es der Poesie ermöglichen, mit anderen Kunstformen zu verschmelzen und etwas Neues zu schaffen. Das bedeutet Poesie und Musik, Videopoesie, Klangpoesie, Theaterpoesie, Poesie und Tanz sowie alles andere, was euch in den Sinn kommt.
Ein jeder und eine jede unter euch, die etwas Ähnliches und Passendes anzubieten hat, ist eingeladen sich per E-Mail (auf Englisch oder Italienisch) bei mir zu melden: