Javni sklad Republike Slovenije za kulturne dejavnosti
Revija Mentor
Štefanova 5, p. p. 1699, 1000 Ljubljana, Slovenija
tel.:+ 386 1 2410 500, 2410 516
e-pošta: dragica.breskvar@jskd.si
Ljubljana, 21. marec 2008
REVIJA MENTOR
razpisuje
LITERARNI NATEČAJ ZA SREČANJE SENIORSKIH PISCEV 2008
Razpis je namenjen upokojencem in starejšim piscem, ki pišejo v slovenščini.
Pogoji:
1. Avtorji lahko sodelujejo s svojimi še neobjavljenimi pesniškimi, proznimi, gledališkimi in esejističnimi besedili, ki jih še niso poslali na dosedanja srečanja seniorskih piscev.
2. Obseg poslanega gradiva naj ne presega 10 pesmi ali ene avtorske pole (16 strani oz. 30.000 znakov) proze ali drame. Prispevki naj bodo natipkani, in to samo enostransko.
3. Vsak prispevek mora biti označen z avtorjevim imenom, priložiti pa je treba še kratko biografijo (ta naj se nanaša predvsem na ukvarjanje s pisanjem), točen naslov (tudi elektronski) in telefonsko številko.
4. Prispela besedila bodo prebrali strokovni ocenjevalci, ki bodo na medobmočnih (regijskih) srečanjih vodili pogovor o poslanih besedilih in literarnem ustvarjanju nasploh.
5. Medobmočnih srečanj bo sedem. Pripravili jih bomo junija, septembra in oktobra 2008 na Jesenicah, v Mariboru, Ajdovščini, Črnomlju, Ptuju, Ribnici in Žalcu; gostiteljice srečanj bodo Območne izpostave JSKD v teh krajih.
6. Izbrani avtorji z medobmočnih srečanj bodo povabljeni na dvodnevno literarno delavnico starejših piscev, ki jo bo JSKD pripravil skupaj s svojo izpostavo novembra 2008 v Šentjurju.
7. Izbor iz poslanih besedil bo objavljen v posebnem zborniku. Objav ne honoriramo.
Prispevkov ne vračamo, zato naj avtorji obdržijo zase kopije.
8. Organizatorji krijejo stroške strokovnega dela srečanja in prehrane.
Dodatne informacije lahko dobite po telefonu 01 2410 516 ali 01 2410 500 in e-pošti: dragica.breskvar@jskd.si.
Prispevke je treba poslati do 10. maja 2008 na naslov: Revija Mentor, Javni sklad RS za kulturne dejavnosti, Štefanova 5, 1000 Ljubljana, s pripisom »seniorji 2008«.