Revija Locutio izhaja od leta 1997. Je prva slovenska online, internetna revija. Orali smo ledino. Ni se ji treba truditi, da prehaja meje. Je po izhodišču globalna.
Do 50. številke je dozorela, vsebinsko in oblikovno. Pritegnila je številne kakovostne avtorje iz Slovenije in sveta.
50. številka je priložnost, da proslavimo svoj obstoj. Vabimo vse avtorje, ki so sodelovali v reviji doslej ali pa se ji želijo priključiti, da za 50. številko pošljejo svoj prispevek v obsegu – do 5 pesmi ali do 15.000 znakov proze/dramskega besedila/eseja. Sprejemamo tudi prevode, vendar mora prevajalec pridobiti soglasje avtorja. Lahko so tudi opremljeni z grafiko v okviru možnosti revije. Objavili bomo vsak prispevek.
Prosimo vas, da pošljete besedila z vidno oznako »ZA 50. ŠTEVILKO REVIJE LOCUTIO«. Podpis oziroma oznaka avtorja naj bo sestavni del besedila.
V primeru, da v našem indeksu avtorjev ni podatkov o vas, vas prosimo zanje.
Revijo bomo s prispevki začeli polniti po 1. juniju 2009.
Obenem vas obveščamo, da poskušamo zbrati sredstva in natisniti številko revije z izborom sedanjih avtorjev.
Besedila pošljite ali na naš naslov elektronske pošte locuti@kud-mld.si ali na poštni naslov.
Kulturno društvo Mariborska literarna družba
Revija Locutio
Partizanska cesta 5
2000 Maribor
Besedila bomo sprejemali predvidoma do konca septembra 2009, če pa se bo kdo odločil poslati pozneje, ga bomo prav tako upoštevali.