(*1971, Kikinda, Vojvodina, Srbija), pesnica in igralka. Od leta 2000 je zaposlena kot igralka v Ljudskem gledališču v Kikindi.
Pesmi je objavila v literarnih revijah Avangrad, Pesničke novine, Nosorog, Nov Den, Posada-književna avantura, TIT…), kao i internet portalima (Marginalac, Poeta, Pljuskovi, Žikišon, Nova poetika in v pesniških zbornikih »Pesnici svom Banatu« (KC Plantište), »Beskrajni plavi krug« (Književni klub »Miloš Crnjanski«, Bjeljina, e-zborniku Književnega združenja »Duško Trifunović« Kikinda (2011)
Svojo prvo zbirko Let v gnezdu je predstavila v Novem Miloševem, Kikindi, Salonu knjige v Novem Sadu, beograjskem knjižnem sejmu, Pesniškem vogalu in Kulturnem centru Čukarica v Beogradu, v Budimpešti, Radovišu (Makedonija), umetniški koloniji Krčedin in drugod. Knjigo so ocenili Alan Pejković (Švedska), Dragana Džajević (Srbija), Dragana Evtimova (Makedonija), Staniša Nešić (Srbija), Sanja Vojnović (Grčka) in drugi. V nemškem prevodu Svetlane Pejnovič je izšla pri BKC, Novo Miloševo.
Na 10. javnem natečaju Artistic Souls Club, Mrkonjić grad je prejela narado za pesem »Para-love-dice city« iz zbirke Let u gnezdu
Publikacije:
LET U GNEZDU, pesniška zbirka, BKC, Novo Miloševo 2011
Prvu zbirku pesama Let u gnezdu, objavila je 2010. god, u izdanju BKC-a iz Novog Miloševa. Knjiga je predstavljena na mnogim promocijama u zemlji i inostranstvu (Novo Miloševo, Kikinda, Salon knjige u Novom Sadu, Sajam knjiga u Beogradu, Poetsko ćoše i Kulturni centar Čukarica - Beograd, Budimpešta, Radoviš - Makedonija, Umetnička kolonija Krčedin, itd.) Poezija Gordane Roščić je objavljivana u mnogim književnim časopisima (Avangrad, Pesničke novine, Nosorog, Nov Den, Posada-književna avantura, TIT…), kao i internet portalima (Marginalac, Poeta, Pljuskovi, Žikišon, Nova poetika...).
Kao autor po pozivu, objavila je više pesama u poetskom zborniku u izdanju Kulturnog centra iz Plandišta, za ediciju »Pesnici svom Banatu«, i u zborniku pesama »Beskrajni plavi krug«, u izdanju Književnog kluba »Miloš Crnjanski« iz Bjeljine.
Pesme su joj objavljene i u zborniku koji je 2011. godine izdalo Književno udruženje »Duško Trifunović« iz Kikinde, i u elektronskoj knjizi EFPF, BKC-a.
Nakon objavljivanja knjige »Let u gnezdu«, objavljeni su i brojni komentari i kritike u književnim časopisima i internet portalima. Autori tih članaka su: Alan Pejković (Švedska), Dragana Džajević (Srbija), Dragana Evtimova (Makedonija), Staniša Nešić (Srbija), Sanja Vojnović (Grčka)...
Na 10. javnom konkursu Artistic Souls Club-a iz Mrkonjić grada, nagrađena je pesma »Para-love-dice city« iz zbirke »Let u gnezdu«.
Zbirku »Let u gnezdu« je na nemački jezik prevela Svetlana Pejnović, a izdavač ovog prevoda je takođe BKC.