(*23. januar 1973, Krnov, Češka republika), češka pesnica, prozaistka in prevajalka je izdala šest lastnih knjižnih del, objavljenih v češčini, italijanščini, srbščini in poljščini, ter štiri naslove prevodov poezije in proze iz poljščine v češčino, štirje naslednji prevodi so pred izidom; poleg tega nastopa kot avtorica ali prevajalka, objavlja v več revijah, tudi v slovenskih.
Ustanovila je in kot predsednica vodi avtorsko združenje Stranou (Ob robu), s katerim pripravlja mednarodni festival »Evropski pesniki v živo« (doslej so sodelovali pesniki iz Češke, Slovaške, Poljske, Slovenije, Italije in Francije), je članica avtorskega združenja DOML na Dunaju. Kot pesnica in prevajalka je sodelovala na več mednarodnih srečanjih, med drugim na Dunaju, v Sloveniji (Herbersteinsko srečanje v Velenju, Revija v reviji v Škocjanu), v Srbiji, na Poljskem in na Češkem.
Pesmi in prevode objavlja v čeških in tujih, tudi slovenskih literarnih revijah (v letu 2007, 2008, 2009, 2010 pesmi v reviji Poetikon in Lirikon21) ter založbah. Posamezni cikli poezije so bili v različnih virih objavljeni še v poljščini, srbščini, angleščini, italijanščini, francoščini, nemščini in madžarščini.
Objave prevodov slovenskih avtorjev v čeških revijah Host, Psí víno, Navýchod, v mednarodni reviji Pobocza/Obrobja ter Lirikon21...: Meta Kušar, Vanja Strle, Marko Kravos, Mateja Bizjak Petit, Ivo Stropnik, Zoran Pevec, Peter Kolšek, Milan Vincetič, Lucija Stupica idr.
Publikacije:
NOVÉ HEŘMINOVY, dokumentarna proza, 2003
JAK ŽÍT S POVODŇEMI, dokumentarna proza, 2004
CIZINCI (Tujci), roman, 2004
NEUVRŠĆENO, pesniška zbirka, v srbskem in češkem jeziku, Beograd 2009
POZDRAV ZE SUDET (Pozdrav iz Sudetov), pesniška zbirka, 2010