(*1948, Forenza, Potenza, na jugu Italije), živi v Bariju, kjer je na tamkajšnji univerzi doštudirala tuje jezike in književnosti in nato do upokojitve poučevala. Objavlja eseje, članke, črtice in pesmi. Ustanovila je mednarodno gibanje Ženske in poezija, kateremu še vedno predseduje in organizira srečanja. Je tudi prevajalka in sourednica različnih revij, med njimi kaže omeniti La Valliso in časopis italijanskih žensk v Nemčiji Clik: Ženske 2000. Deluje v raznih kulturnih organizacijah, in sicer v Zgodovinsko študijskem centru za ljudske običaje v Apuliji, Basilikati in Kalabriji ter v skupini Jezik in nova didaktika mesta Bari. Je članica upravnega odbora državnega pisateljskega sindikata in tajnica sekcije Apulija-Basilikata. Vodi pesniške delavnice v šolah. Pesniško spodbujevalne tečaje je imela tudi v raznih kaznilnicah. Pesniške knjižne objave: I figli della terra (Otroci zemlje), 1981; Decodificazione (Dešifriranje), 1986; Ofiura (Kačjerep), 1987; Trasfigurazione (Preobrazba), 1992; Nei veli di settembre (V septembrskih tančicah), 1996; Rea confessa (Priznam svojo krivdo), 1996; Il feudo (Fevd), 1998; Confessioni (di fine Millennio) - Izpovedi (ob koncu Tisočletja), 2000; Bucarest (Bukarešta), Videm 2001. Njene pesmi so bile prevedene v več kot ducat jezikov. Nastopa tudi v raznih žirijah za literarne nagrade v Italiji in inozemstvu. Tudi sama je dobitnica uglednih domačih in mednarodnih priznanj.