(*3. maj 1975, Koper – Capodistria), avtorica kratkih zgodb - predstavnica italijanske manjšinske literature. Ob rojstvu je s starši živela v Kaštelu – Castelvenere (Hrvaška, tedaj Jugoslavija), po nekaj letih so se preselili v Koper, nato v Gažon (Slovenija). 1. in 2. razred OŠ sem končala v Šmarjah pri Kopru, nato so se spet preselili v Kaštel in tukaj je nadaljevala šolanje: do 8. razreda najprej v hrvaškem jeziku, nato pa v italijanskem jeziku na Gimnaziji Leonardo da Vinci v Bujah. Vpisala se je na Univerzo v Trstu in diplomirala na univerzi iz psihologije, smer Psihološki in izobraževalni razvoj. Danes z družino živi v Luciji, Portorož, ima hčerko Lano Marijo, zaposlena je v SE - OŠ Dante Alighieri Isola - Izola kot svetovalna delavka.
Že kot otrok se je ukvarjala s pisanjem v italijanskem jeziku, ki je njen maternji jezik, v katerem se najbolje izraža. Je pripadnica italijanske manjšine v Sloveniji.
Začela je sodelovati na literarnih natečajih in leta 2004 osvojila prvo mesto na literarnem natečaju, ki ga je razpisala Associazione Interculturale Donna Assieme (AIDA) di Muggia v Trstu, z zgodbo »Nonna Maria«. Leta 2005 je sodelovala kot italijanska avtorica na mednarodnem literarnem natečaju Vilegnovella Dal Judri (Udine – Videm) z zgodbo »Laura«, s katero si je pridobila nagrado za najboljšo zgodbo Italijanov v tujini. Zgodba je bila objavljena v antologiji (zbirka vseh nagrajenih del) Piccole storie d’acqua (Edizioni CulturaGlobale). Leta 2006 se je prvič prijavila na natečaj Sosed tvojega brega (JSKD) in zgodba »Nina« je bila delno objavljena in prevedena v reviji Paralele št.10. Leta 2007 je bila njena zgodba »L’altra mano« (Druga roka) nagrajena na mednarodnem literarnem natečaju Vilegnovella Dal Judri (Udine – Videm) kot najboljša zgodba Italijanov v tujini. Zgodba je bila objavljena v antologiji (zbirka vseh nagrajenih del) Piccole storie di terra (Edizioni CulturaGlobale) in leta 2009 je na istem mednarodnem natečaju zgodba »Caro Diario« (Dragi Dnevnik) bila nagrajena z objavo v antologiji Piccole storie d’aria. Leta 2008 je njena zgodba »Il proposito« (Predlog) prišla v ožji izbor literarnega natečaja, v katerem je bila tema droga, in objavljena v zbirki L’eroina è merda che sa di vaniglia (Cicorivolta Edizioni). Istega leta je sodelovala na natečaju Sosed tvojega brega (JSKD). Kratka zgodba »Voglia di vita« (Za življenje) je bila izbrana, prevedena in objavljena v Paralelah št. 12.
Leta 2009 in 2010 je sodelovala na natečaju Sosed tvojega brega (JSKD«. Zgodbi »Il coraggio di Rosa« (Rosin pogum) in »Al parco Maestro« (V glavnem parku) sta bili izbrani ter delno prevedeni in objavljeni v Paralelah št.13 in 14. Objavila je tudi na spletu (»Il salvagente«, www.culturaglobale.it/?page_id=37).
Sodeluje s Comunità degli italiani Giuseppe Tartini Pirano – Skupnost Italijanov Piran. Od leta 2009 skupaj s prijateljico vodi delavnico za otroke (4 do 8 let) »L’inventastorie – Izmislisizgodbo«. V letu 2009/10 je sodelovala na srečanjih kulture in umetnosti Lungo i bordi (sodelujoči Gorica, Piran, Fossalta di Portogruaro, Izola, Carinzia), literarno branje.
V letu 2011 bo izšla zbirka njenih zgodb z ilustracijami akademske slikarke Fulvije Zudič iz Pirana.