(*1961, Srbija), poet. He has studied in Serbia, Canada, and Hungary, done research in Holland and Norway, and taught at a university in Southern China. He has also worked for three embassies, two highschools, a college, two market research AGENCIES, a sex phone line, a 4-star hotel, a sauna, ... and whatnot. His rhymed and free verse poetry, academic papers, erotica, nostalgia, astrology and political commentaries, fiction pieces, and translations have been published in seven languages in ten countries. He dreams about settling for good in Portugal, Brazil or in the remaining one-and-a-half city block enclave in Macao, where the rustling sound of Portuguese /x/ and /j/ brings joy and saudade all in one.
(*1961, Srbija) je študiral v Srbiji, Kanadi in na Madžarskem, razskoval na Nizozemskem in Norveškem in učil na univerzi v južni Kitajski. Delal je za tri ambasade, tri gimnazije, kolidž, za dve agenciji za tržne raziskave, za vročo telefonsko zvezo, za hotel s štirimi zvezdicami, za savno ... in ne ve se, kaj vse še. Poezijo, članke, erotično prozo, nostalgijo, astrologijo in politične komentarje, prozo in prevode je objavljal v sedmih jezikih in desetih deželah. Želi se ustaliti na Portugalskem, Braziliji ali v preostalem enem in pol mestnem bloku enklave v Macao, kjer hrapavi glas portugalščine /x/ in /j/ prinaša veselje in žalost obenem.