(*14. januar 1923, Sveta Marjeta ob Pesnici /Pernica/ - †4. november 2010, Beograd), skladatelj in glasbeni pedagog. Leta 1941 je preživel streljanje v Kragujevcu, kamor se je zatekel ob izbruhu druge svetovne vojne. V Nišu se je srečal s skladateljem in pedagogom Markom Tajčevićem, ki ga je napotil na glasbeno akademijo v Beogradu, ki jo je končal leta 1952. Dirigentsko se je izpopolnjeval na Dunaju in v Osojah na avstrijskem Koroškem pri Hansu Swarovskem.
Njegov skladateljski opus šteje več kot 200 del. Napisal je prvo otroško opero v Jugoslaviji - Ježevo hišo po pripovedi Branka Čovića, med drugim pa tudi Koncert za klarinet in orkester, izveden leta 1960 z dirigentom Zubinom Mehto.
Posebno mesto ima v njegovi karieri Otroški zbor RTB, katerega dirigent je bil več kot 30 let. Med letoma 1952 in 1986 je z zborom izvajal in snemal tudi svoje skladbe. Istočasno je bil tudi producent mešanega zbora RTV Beograd.
Vauda je bil tudi uspešen pedagog in sodeloval v številnih zborovskih žirijah v tujini in doma. Za svoje skladateljsko, zborovodsko in pedagoško delo je prejel več kot 50 priznanj in nagrad.
Pri Mariborski literarni družbi je izdal dve notni zbirki: »Gugalice« (1999) in »Mladinski zbori« (2003).