(* 28. januar 1939, Dobovec pri Rogatcu – † 25. januar 2014, Maribor), jezikoslovec, prevajalec, publicist. Osnovno šolo je obiskoval pri Svetem Roku ob Sotli, nižjo gimnazijo v Rogaški Slatini. Leta 1958 je končal učiteljišče v Celju, služboval tri leta na osnovni šoli Donačka gora, po vojaščini leta 1960 pa je bil imenovan za upravitelja osnovne šole Podsreda. Ko je dobil strogi partijski ukor, je odšel v službo vzgojitelja v domu Srednje tehniške šole na Vidovdanski 7 v Ljubljani, potem pa se je odločil za študij na Filozofski fakulteti v Ljubljani, kjer je vpisal študij ruščine, slovenščine, književnosti in poljščine. Diplomiral je leta 1967 iz slovenščine in 68 iz ruščine pri profesorjih Jakopinu, Bezljaju in Logarju. Po diplomi je poučeval sovenščino na kadetski šoli v Tacnu, dobil leta 1969 štipendijo za enoletni študij na Filološki fakulteti v Leningradu. Deset mesece je delal pri slovarju Maksima Gorkega in Pskovskih dialektov. Po vrnitvi so ga hoteli zaposliti pri Slovarju slovenskega knjižnega jezika. Dobil je službo na Pedagoškem šolskem centru v Celju. Izvolili so ga za višjega predavatelja za ruski jezik na Pedagoški fakulteti Maribor, kjer je predaval do leta 1983, potem pa je bil vodja knjižnice na Pedagoški akademiji pet let. Ruščino je kot lektor poučeval do leta 1988, hodil pa je tudi na predavanja slovenske fonetike na katedri za glasbeno vzgojo. Po ukinitvi ruščine na Pedagoški akademiji, kar je unikum med univerzami, namreč da slavistika nima nobenega slovanskega jezika, je bil nameščen v Metalni kot samostojni prevajalec za ruščino in poljščino. Po nesreči pri delu in po stečaju podjetja se je upokojil. Leta 1995 je doktoriral na Filozofski fakulteti v Zagrebu iz frazeologije v delih Mihaila Aleksandroviča Šolohova. Piše znanstvene razprave in prevaja (Bondarev, Rozov, Kataev, Suteev, Zahoder, Solženicin, Grin).
Publikacije:
HRVATSKO-SLOVENSKI FRAZEOLOŠKI RJEČNIK (z Antico Menat), slovar, Zavod za lingvistiku Filozofskoga fakulteta Sveučilišta, Zagreb 1992
FRAZEOLOGIJA V DELIH MIHAILA ALEKSANDROVIČA ŠOLOHOVA, znanstvena monografija, Mariborska literarna družba, Maribor 2008