(*16. junij 1923, Maribor), je hodil v osnovno šolo v Mariboru, prav tako na realno gimnazijo, pozneje pa prvi mešani (dekleta in fantje) razred v Sloveniji. Bil je športnik, vendar je tik pred razpadom Jugoslavije zbolel in je bilo s športno kariero konec. Nemci so ga z družino izgnali v Srbijo, vendar so se 42. leta preselili v Ljubljano, kjer je nadaljeval realko. Po aretaciji so ga Italijani poslali v Gonars, vendar so partizani napadli vlak in on se jim je pridružil. Italijani so ga na Dolenjskem zajeli in ga poslali v internacijo na Rab. Bolan se je vrnil na začetku 43. leta v Ljubljano in končal 7. razred gimnazije. 1944. je maturiral in Nemci so ga mobilizirali v Heimatdienst, vendar je pobegnil in se pridružil Dolomitskemu odredu. Bil je v bolnišnici Franja, po vojni pa vojni član štaba komande mesta Koper in Gorica. Začel je študirati medicino. Leta 1948 se je poročil s Carmen Jež, Mariborčanko. Medicino je končal leta 1952 in delal v Kočevju kot prakti;en zdravnik, se specializiral za kirurgijo, dobil 1954. leta sina Sergeja. Bil je na študiju v Nemčiji. Začel se je ukvarjati s filmanjem. 1960. leta je opravil izpit iz splošne kirurgije in delal na nevrokirurgiji. Delal je v Iraku, potoval. Po povratku v Ljubljano je vadil skakalce v vodo pri PK Železničar. 1964. je odšel na delo v Etiopijo. Leta 1965 se je žena smrtno ponesrečila. Naslednje leto se je v Etiopiji spoznal drugo ženo Jean Huff in se z njo poročil v ZDA, dobil še otroka Mihca in Julko. Ker se je žena v Ljubljani težko vživljala in so nastali spori tudi na delu, je leta 1972 odšel v ZDA, doktoriral v Ljubljani l. 1975 iz kirurgije, delal v Č:ikagu, Lincolnu. Opravljal je funkcije v zdravniških društvih, objavljal medicinske članke, se udeleževal mednarodnih medicinskih kongresov. Zaradi smrti prijateljev je začel pisati, pretežno sonete, ki jih je posvetil Prlekiji in razmišljanju o družbi.