(1938, Celje) Po končani srednji tehnični šoli, smer elektrotehnika, je začel študirati glasbo na Srednji glasbeni šoli v Ljubljani. Končal je Pedagoško akademijo v Ljubljani, smer glasbena pedagogika z zborovodstvom. Leta 1957 se je začel aktivno ukvarjati z zborovodstvom. Vodil je mešane zbore J. Štefan, Metalka, Kolinska, Tine Rožanc – vsi iz Ljubljane, Moški zbor Lipa in Oktet Valvasor iz Litije, v zadnjem desetletju ŽoPZ DPD Svoboda Ptuj in sedaj MePZ DU I. Rudolf na Bregu/Ptuj. Prav tako je bil mentor več zborovodjem in zborom. Kot zborovodja se odlikuje po izvedbah zborovskih novitet, po slogovno zaokroženih koncertnih sporedih in po toplem človeškem odnosu do svojih pevcev.
Trideset let ureja zborovske edicije, sprva poklicno, sedaj kot zunanji sodelavec raznih založnikov. Uredil je več kot 100 notnih izdaj za pevske zbore. Sodi med vidnejše poznavalce slovenske zborovske literature in hrani obsežno notno knjižnico zborovskih revij in partitur. 15 let je že strokovni spremljevalec območnih revij pevskih zborov širom po Sloveniji.
Zaposlen je bil na Zvezi kulturnih društev Slovenije in Javnem skladu RS za kulturne dejavnosti. Bil je v vodstvu državnega tekmovanja Naša pesem in Mednarodnega zborovskega tekmovanja Maribor 2000.
Za svoje delo je prejel več priznanj: Gallusovo listino – priznanje Zveze kulturnih organizacij Slovenije, oljenko – priznanje Mestne občine Ptuj za kulturo in zlato medaljo ZKD Slovenije s priznanjem.