(4. september 1948, Sužid - 9. avgust 2010, Sužid), pesnik, pisatelj, glasbenik in filmski igralec. Rodil se je v kmečki družini. Osnovno šolo je končal v Kobaridu, gimnazijo v Novi Gorici, kjer je bil sourednik gimnazijskega glasila »Človek«. V Njem je objavil tudi svoje prve pesmi. Vpisal se je na arheologijo in primerjalno književnost na Filozofski fakulteti v Ljubljani. Študija ni končal. V Ljubljani je bil sodelavec in urednik pri Tribuni, Problemih in sodelavec radia Študent. Leta 1971-1972 je živel v prvi hipijevski komuni v Tacnu. Po vojaščini je delal kot poštar in zavarovalni agent. Ukvarjal se je s kolesarstvom in kozjerejo, bil nočni vratar v hotelu Matajur v Kobaridu, prodajal srečke za Loterijo. Služil je z nastopi, gozdarskimi deli, gradbeništvom, arheološkimi izkopavanji in kot geodetski figurant in vse podobno. Imel je status svobodnega umetnika. Sodeloval je pri skupini »Buldožer« in pozneje nastopal z Markom Brecljem kot »Duo Zlatni zubi« (1979-1983) in v ansamblu »Marjanov čudni zajec« (1983). Ustanovil skupino »Feo & The Schmid’s« (1990-1998), potem je nastopal v duetu s klaviaturistom Jožetom Zupanom in za tem s skupino »Salamandra Salamandra«. Nastopil je tudi v nekaj filmih. Prijatelj je bil z vojvodinskim književnikom iz Zrenjanina Vojislavom Despotovom (1950-2000). Bil je tudi v uredništvu Disovega glasnika. Fascinirali so ga Mehikanci-desperadosi in se je tako tudi oblačil in držal. Ob Vojinu Kovaču Chubbyju je bil eden od največjih originalov sedemdesetih let in pozneje. Z literaturo se je začel ukvarjati v tretjem razredu gimnazije. Prvič je zares objavil pesmi v Problemih (PU) leta 1969. V Ljubljani je imel leta 1971 svoj prvi literarni nastop. Po vzoru desperadosa je literarno nastopal kot outsider, vendar se je z dadaistično izvirnostjo in neposrednostjo zelo priljubil. Objavljal je v Dialogih, Zeitschrift für internationale Literatur (Dunaj), Fontani, Razgledih, Novi reviji, Primorskih srečanjih, Apokalipsi. Živel je v Sužidu.
Publikacije:
DESPERADO TONIC WATER, pesniška zbirka, ŠKUC, Ljubljana, 1975
IZLOG JEFTINIH SLATKIŠA, Buldožer (kot pisec besedil), Helidon, Ljubljana 1980
OJ BOŽIME TELE DOLINCE, pesniška zbirka, Lipa, Koper 1985
ČETVEROVPREGA ZA NJENE SANJE, pesniška zbirka, Karantanija, Ljubljana 1990
IX. KORPUS DELICTI, FEO & THE SCHMID’S, zvočni CD, Nika, Ljubljana 1991
DESPOTOV - VOLARIČ, pesniška zbirka z Vojislavom Despotovom, Lumi, Ljubljana 1992
DESPERADO TONIC WATER, pesniška zbirka, druga izdaja, Branko - Jutro, Nova Gorica-Ljubljana 1998
ANTOFAGASTA, poslednji tour de siècle, kratka proza, Branko - Jutro, Nova Gorica-Ljubljana 1999
MET KOPJA (Lancio del giavellotto), pesnipka zbirka, Karantanija, Ljubljana 1999
KRATKICE (feiku & haiku), pesniška zbirka, Društvo Apokalipsa, Ljubljana 2000
NIKOLI DOVOLJ ZELENO, katalog, Mestna galerija, Ljubljana 2005
ŽALOSTNA SOVA, pesniška zbirka, Društvo Apokalipsa, Ljubljana 2006
EPPUR SI ROLA (Ples podgan), zvočni CD, Feo & the Schmid’s, 2006
T’GUWRŠ OD T’GRŠ (déjàmais vu), pesniška zbirka, Cankarjeva založba, Ljubljana 2008
KAVA, ČAJ, KAKAV, zvočni CD, Čadrg Records, Čadrg 2008