(*15. avgust 1950, Grude, Bosna in Hercegovina), pesnik, urednik, esejist, prozaist. Gimnazijo je končal v Grudah, študij romanistike pa na Filozofski fakuleti v Sarajevu. Postdiplomski študi in doktorski študi je obiskoval v Zagrebu in Parizu, kjer je pri Milanu Kunderi prijavil temo "Ideja Evrope v delih Iva Andriča". Na fakulteti je bil leta 1971-1972 demonstrator za vaje iz latinščine. Delal je kot novinar v kulturni redakciji radia Sarajevo in bil zagrebški dopisni za kuulturo pri Oslobođenju v Sarajevu.Od 1979. do 1990 je delal kot urednik v založbi Veselin Masleša v Sarajevu. Leta 1968 je uredil in izdal prvo številko revije Ogledalo, ki so jo oblasti prepovedale. Leta 1988je bil gost Sate Departmenta v ZDA. Od leta 1990 do 1994 je bil lektor-predavatelj na univerzi v Franciji, potem koordinator za UNESCO in svetovalec za kulturo v Ministrstvu za zunanje zadeve, član sveta uredništva revije Lettre Internationale, glavni urednik v "A. G. Matošu (Samobor - Zagreb), 1999 in 200 je bil direktor Hrvaškega kulturnega centra v Sarajevu. Udeležil se je številnih jugoslovanskih, hrvaških in mednarodnih znanstvenih simpozijev in literarnih srečanj. Je član Matice hrvaške od leta 1970, Društva književnikov BiH od 1972, Društva hrvaških književnikov v Zagrebu in Mostarju, Hrvaškega društva klasičnih filologov. Prejel je nagrado prvih Šimićevih srečanj (1970), nagrado založbe Sv jetlost (1972), letno nagrado dnevnika Oslobođenje (1976), nagrado Književne mladine BiH (1981), Red Danice hrvaške z likom Marka Marulića (1996), prvo nagrado Dubravko Hrvatić za pesnitev "Baščanska plošča" (2007) in letno nagrado Antun Branko Šimić (2009)
Publikacije:
ŽIVOT VJEČNI, pesniška zbirka (1971)
SLUŠAM TVOJ GLAS, pesniška zbirka (1980)
PRELIJEVANJA, pesniška zbirka (1981),
ORFIČKI FRAGMENTI, pesniška zbirka (1987)
KNJIGA LJUBAVI I GNJEVA, izbor pesmi (1998)
FRAGMENTI, STRAH SVOBODE, sarajevski antidnevnik (2003)
BAŠČANSKA PLOŠČA, poema (2011)
DREVO Z DUŠO PTICE / STABLO S DUŠOM PTICE, slovensko-hrvaška pesniška antologija (2002).