(1984, Ljubljana) se je začela učiti violončelo s 5 leti pri prof. Vladimirju Kovačiču v Mariboru. Diplomirala je v letu 2003 magistrirala pa leta 2005 na Akademiji za glasbo v Zagrebu v razredu prof. Valterja Dešpalja. Zdaj pa se izpopolnjuje tudi pri prof. Reinhardu Latzku na Akademiji za glasbo in upodabljajočo umetnost na Dunaju. Pozornost glasbene javnosti je vzbudila, ko je kot trinajstletna deklica debitirala z orkestrom Slovenske filharmonije in izvedla Elgarjev koncert za violončelo in orkester. Isti orkester ji je leta 1999 izkazal posebno čast, ko jo je predstavil kot solistko na svojem nastopu v okviru jubilejnega 50-ega Dubrovniškega festivala. Nastopila je tudi z ansamblom Zagrebških solistov, z Zagrebško filharmonijo pa je debitirala 2000. S številnimi recitali se je predstavila v glasbenih centrih Slovenije, Hrvaške, Avstrije, Nemčije in Italije. Leta 2001 je zmagala na enem od najprestižnejših mednarodnih tekmovanj, ki poteka vsako peto leto v Vina del Mar v Čilu. Na Evrovizijskem tekmovanju mladih glasbenikov v Berlinu je v konkurenci izbranih mladih instrumentalistov iz mnogih držav Evrope osvojila 3. nagrado. Ob tej priložnosti jo je komentator Eurovizije primerjal z legendarno Jaqueline du Pre. Njen zadnji veliki uspeh pa je 2. nagrada na mednarodnem tekmovanju Antonio Janigro 2004 v Zagrebu. letos je v založbi RTV Slovenija izšla njena prva zgoščenka z deli Dvoraka in Šostakoviča.