(*1987, Maribor) se je igranja violončela začel učiti s petimi leti pri prof. Vladimirju Kovačiču na SGBŠ v Mariboru. Po zaključeni osnovni šoli se je leta 2002 vpisal na Umetniško gimnazijo v Mariboru, hkrati pa je bil kot posebno nadarjen sprejet na Glasbeno akademijo v Zagrebu, v razred prof. Valterja Dešpalja. Tako je Luka postal eden najmlajših študentov v zgodovini zagrebške Glasbene akademije. Dodatno se je izobraževal tudi na poletnih glasbenih šolah in mojstrskih tečajih pri priznanih pedagogih: Milošu Mlejniku, Andreju Petraču, Andreju Krasilnikovu, Karolu Botvayu, Rudolfu Leopoldu, Dimitryu Ferschmanu, Wolfgangu Herzeru, Reinhardu Latzku…
Svoje glasbeno znanje je potrdil s prvimi nagradami na državnih tekmovanjih (l. 2000, 2003), na mednarodnih tekmovanjih Alpe-Adria (l.1999, 2003, 2005) ter z več drugimi in tretjimi nagradami na tekmovanjih v Avstriji, Italiji in na Slovaškem.
Med številnimi koncerti doma in v tujini so najpomembnejši: solistični nastopi z Zagrebškimi solisti, Dubrovniškim simfoničnim orkestrom, Slovensko in Mariborsko filharmonijo, Varaždinskim komornim orkestrom, Ruskim simfoničnim orkestrom, Orkestrom AG Zagreb ter z Mariborskim mladinskim komornim orkestrom, nastop v »Musikvereinu« na Dunaju, nastopi v Moskvi za mednarodni dobrodelni sklad »Vladimir Spivakov«, nastop na Ljubljanskem gradu v okviru cikla »Mladi virtuozi« Festivala Ljubljana. Oktobra lani je izvedel niz koncertov na Japonskem. Največji dosežek je uvrstitev med laureate 5. mednarodnega tekmovanja »Čajkovski« za mlade glasbenike v Kurašikiju na Japonskem aprila lani.