(*19. februar 1939, Żabbar, Malta). Sin Emanuela in Nataline nee Lia. Šolal se je na De La Salle College, nadškofovskem semenišču in na Univerzi Malta (1958). Zaposlil se je kot učitelj na državni osnovni šoli (1958-1962), pozneje na carini do leta 1988 in potem na Ministrstvu za izobraževanje in kulturo, kjer je delal na organizaciji proslav ob 25-letnici neodvisnosti leta 1989. Bil je član vladne delegacije za ILO (Ženeva), UNESCO (Paris) in Svet Evrope (Strassbourg). Leta 1992 je bil sekretar v ministrstvu za izobraževanje in človeške vire. Delal je kot sekretar predsednika pod dr. Ugo Misfud Bonnici (1994-1999 in prof. Guido de Marco (1999-2004) do upokojitve. Leta 1995 je bil nominiran za komendatora reda zaslug Italije, istega leta ga je tudi nagradil suvereni vojni red Malte z Malteškim križem reda zaslug. Poezijo je začel pisati pri osemnajstih in prof. J. Aquilin je vključil njegovo poezijo v antologijo Il-Muza Maltija (1964). Odtlej je bil predstavljen skoraj v vsaki antologiji malteške poezije.
V šestdesetih letih je bil eden od ustanoviteljev gibanja Quawmien Letterarju (gibanje za promocijo literature), ki je doprinesel k k oživljanju malteškega jezika in literature. Leta 1968 je bil sprejet v Akkademja tal-Malti (Malteško akademijo), kjer je bil predsednik od leta 1994 do 2000. Že zgodaj se je uveljavil kot eden od vodilnih pesnikov Malte in pod njegovim vplivom se je malteška poezija vključila v tokove sodobne svetovne literature in je razvila malteščino kot literarni medij.
Leta 1988 je bil izbran kot vladni zastopnik malteških avtorjev na mednarodni PEN konferenci na Bledu, leta 1989 so ga povabili na teden malteške literature v Berlinu. Dosegel je viden uspeh v različnih tujih publikacijah.
Prejel je nagrado Premju Litterarju (1994) za antologijo Poeziji - Achille Mizzi in drugič 1999. leta za zbirko Vetrati Milwiena, leta 2008 pa za zbirko Eklissi Perpetwi.
Publikacije:
L-GĦAR TA’L-ENIMMI (1967) Published by the author.
MAS-SEJĦA TAT-TNABAR (1971) Klabb Kotba Maltin
IL-KANTIKU TAD-DEMM (1980) A. C. Aquilina & Co
TAQTIR IS-SKIET (1987) Pubblikazzjoni Bugelli
POEŻIJI - ACHILLE MIZZI (1993) Mireva Publications
VETRATI MILWIENA (1998) PEG Publications
EKLISSI PERPETWI (2007) Midsea Publications