(*21. december 1919, Brno – †25. avgust 1990, Colchester, Anglija) Njegov oče, Lev Blatny, prozaist in dramatik, je bil eden najvidnejših pisateljev dvajsetih let XX. stoletja. Starši so mu umrli zelo zgodaj (oče pri 11-tih in mati pri 14-tih letih). Ivan Blatnó je začel pisati pesmi že v osnovni šoli, v gimnaziji, ki jo je končal navkljub težavam, pa se je temu posvetil ves. Leta 1938. se je vpisal na brnsko filozofsko fakulteto. V času protektorata je je povezal z avtorji kot Chalupecký, Kainar in Orten, ki so pomembno vplivali na njegovo pisanje. Po vojni se na fakulteto ni vrnil in se je preživljal s trgovino z optiko. Leta 1948 je odpotoval na študijsko bivanje v Anglijo, kjer je tudi ostal. V tem času je javno izrazil nezadovoljstvo s kulturnim dogajanjem na Češkem in tako tam postal tarča političnih napadov po prevratu leta 1948. Izguba domovine ga je tako pretresla, da se je takrat moral prvič zateči k psihiatričnemu zdravljenju. Nekaj časa je prevajal češko poezijo za BBC in Svobodno Evropo, nekaj časa mu je pomagal tudi angleški pesnik Stephen Spender. Do leta 1954 je živel zelo zapleteno življenje, večkrat se je (namenoma) zatekel v norišnico. Po letu 1954 se je njegovo psihično stanje tako poslabšalo, da je v psihiatričnem zavodu ostal do smrti. Leta 1968 sta ga v psihiatrični bolnišnici v Ipswitchu našla njego bratranec Jan Šmarda in pesnik Vladimír Bařina. Leta 1977 je bolniška sestra Frances Meacham poslala veliko količino dokumentov z besedili paru Škvorecký, ki sta leta 1979 izdala »Stara bivališča«. Umrl je za pnevmonijo in nekaj dni pozneje upepeljen v mestecu Weeley. Njegove posmrtne ostanke so prepeljali na Češko leta 1991 in ga slavnostno pokopali na brnskem pokopališču.
Publikacije:
PANÍ JITŘENKA, Melantrich 1940
MELANCHOLICKÉ PROCHÁZKY, Melantrich 1941
TENTO VEČER, B. Stýblo 1945
NA KOPANÉ, Karel Jelínek 1946
HLEDÁNÍ PŘÍTOMNÉHO ČASU, Mladá fronta, Práce, Svoboda 1947
JEDNA, DVA, TŘI, ČTYŘI, PĚT, Fr. Borový 1947
STARÁ BYDLIŠTĚ, 68 Publishers 1979
POMOCNÁ ŠKOLA BIXLEY, 68 Publishers 1987
STARÁ BYDLIŠTĚ, Petrov, 1992
IVAN BLATNY – VERŠE (1933–1953), Atlantis, 1994
JSEM NYNÍ SE VŠEMI, Petrov 1996
STARÁ BYDLIŠTĚ, Petrov, 1997
JSEM NYNÍ SE VŠEMI, Petrov, 1998
IVAN BLATNY – TEKSTY A DOKUMENTY (1930–1948), Atlantis 1999
BRNĚNSKÉ ELEGIE, BB Art, Brno 2003