(*30. julij 1924, Maribor - †17. marca 1999, Maribor), publicist, prevajalec, pisatelj. Še kot dijaka so ga mobilizirali v nemško vojsko, od tam pa je prešel k partizanom. Študiral je slavistiko na ljubljanski Filozofski fakulteti in indologijo in germanistiko v Zagrebu. Delal je kot urednik in novinar pri Delu, Radiu Maribor in Večeru. Je avtor številnih spremnih besed v knjigah in njihov urednik (Janko Messner, Vladimir Sruk, Milan Štante, Viomil Zupan, Ančka Šumenjak, Marko Uršič, Tone Partljič, France Forstnerič, Jože Polajnko, Branko Horman, Franček Rudolf, Andrej Brvar, Franc Zadravec, Florjan Lipuš, Samo Simčič, Niko Grafenauer, Jože Mlinarič, Alenka Goljevšček, Simon Gregorčič, Ingrid Slavec Gradišnik, Bratko Kreft, Pavle Zidar, Ivan Kreft, Taras Kermauner, Gema Hafner), in prevajalec (Franz Werfel, Hansa Habe, Erich Kuby, Hans Kades, Wilhelm Strube, Emil Ludwig, Eric Maria Remarque, Hans Helmut Kirst, Walther Matias Diggelman, John Knittel, Herman Hesse, Aeva Kilpi, Premacanda, Jeannie Ebner, Siegfried Lenz, Will Berthold, Volker Ebersbach, Marjorie Boulton).
Publikacije:
KRALJEVIČ IN VILA, pravljice, Obzorja, Maribor 1955
EVROPA – AFRIKA – EVROPA (potopis), Obzorja, Maribor 1956
BEG V JUTRO, roman, Pomurska založba, Murska Sobota 1956
AVTOMOBILI, mladinsko delo, Življenje in tehnika, Ljubljana 1964