Devet nadstropij
stare japonske zgradbe skriva pomene
V stavbi verzov
krasi novi hišni red druge vrste nit
Veže ključ odpre
zahodno zvenečih not neparni ritem
Kreator
Um ki se trudi
ve koliko napora navdihuje cilj
Da teši duha
vesolje potrebuje misli in čute
In ne odneha
ko nemirno ustvarja nesmrtna duša
Jazz
V beli sobi
ritem ziblje črn zvok sivina niha
Preproga basov
s pisanimi vzorci zapletenih not
Kriči in joče
zahteva nazaj svoj ton topota po tleh.
Tempus
Na mah zdrvimo
v nekontroliran dir ujeti hrčki
Na Kronosov mig
zagnani kazalci so v hipu mrtvi
Ne bom odpiral
nove časovne fronte Pandorinih vrat
Katedrala
Obzorje žari
ko z neslišnimi krili ptice v zraku
Tema obvisi
netopirji letijo pod obok neba
Stolp iz tihote
v katedrali noči lestenec iz zvezd
Strah
Prestrašen otrok
je tiho skrit v temi v vsakem od nas
Od zunaj votel
hromeči strah ogroža znotraj te duši
Plazi se vate
glej da te ne ustavi in te premaga
Vešča in ogenj
Neustavljiva
moč privlačne svetlobe ogroža spokoj
Plamen požira
navidez nedolžno zlo v smrtnem krču
Vročino ognja
spozna ubita žrtev goreče želje
Svetobolje
Umazanije
sveta ne očisti kdor le prikrije vonj
Pisan, bel in siv
ždi na tleh ves bled kup črnih misli
Visi na vrvi
kot oprani možgani obešenjakov
1 Kompozicijo treh haikujev povezujejo »pozabljene« druge vrstice, ki jih pri običajnem branju haikuja (sestavljajo ga 3 vrstice po 5, 7 in 5 zlogov) preberemo samo enkrat (branje 1., 2. in 3. vrstice – premor – ponovno branje 1. in 3. vrstice). Na koncu, po prebranem tretjem haikuju, preberemo znova še 2. vrstice v vseh treh kiticah, ki jih ta naveza poveže v celoto ter ji doda ali odstre nov pomen, ki ga razkrije šele ta končna povezava treh, v osnovi samostojnih enot. Formo je posredno navdihnil ameriški jazz bobnar Jim Black s svojim predavanjem o neparnih ritmih. Na pobudo Jake Arha je bila Katedrala prva pesem iz cikla, prvič predstavljena na zaključku festivala Jazzinty 2024 v Novem mestu.