(* 1942, Trst, Italija), vsestranski organizator, pobudnik, povezovalec in ustanovitelj mnogih organizacij, akcij in manifestacij v slovenski manjšini in celotni Furlaniji Julijski krajini. Srednješolsko izobrazbo mu je omogočil Dijaški dom v Trstu, študiral pa je na FSPN. Bil je član IO SŠ LVZ, sodeloval je pri mednarodnih povezavah ZMS, bil je pobudnik oživitve Kluba zamejskih študentov v Ljubljani in soustanovitelj ZŠPK. Po študiju se je vrnil v Trst, kjer je delal v gospodarstvu (med drugim v SSG ob prevzemu Kulturnega doma v Trstu leta 1964) ter izredno aktivno deloval na številnih področjih povezanih z življenjem in pravicami manjšine. Med drugim je vodil osrednjo založbo manjšine v Trstu, bil je soustanovitelj Slorija in pet desetletij v njegovih vodilnih organih, bil je soustanovitelj Zadruge Primorski dnevnik ter organizator številnih množičnih manifestacij in volilnih zborovanj. Je ena od osrednjih osebnosti slovenske manjšine v Italiji. Rad pove, da izhaja iz skromne delavske družine in da je v mladosti doživljal protislovenstvo, protijugoslovanstvo in socialne diskriminacije (Starša sta bila aktivna v tajni antifašistični organizaciji Borba, sindikatih, ilegalni OF in komandi mesta IX korpusa).