(* 6. januar 1952, Postojna), akademski slikar. 1972. je maturiral na Šoli za oblikovanje v Ljubljani. Med letoma 1972 in 1976 je študiral na Akademiji za likovno umetnost (ALU), na oddelku za slikarstvo, pri prof. Janezu Berniku in prof. Andreju Jemcu. Poleti 1976 je bil štiri mesece na študijskem potovanju v ZDA. Leta 1980 je diplomiral na ALU v Ljubljani pri prof. Andreju Jemcu. V času študija (1974) je bil ustanovitelj in vodja delavnice SOG (od leta 1975 do 1978) pri študentskem društvu FORUM. Od leta 1983 ima status svobodnega likovnega umetnika. Od 1983 do 1987 je bil predsednik Društva likovnih umetnikov slovenske obale (DLUSO). Med drugim je leta 1987 ustanovil galerijo Insula, galerijo primorskih likovnih ustvarjalcev, v Izoli. Od leta 1987 deluje tudi kot grafični oblikovalec in ilustrator. Do leta 2012 je ilustriral več kot 100 poljudnoznanstvenih knjig. Oblikoval je tudi serijo znamk za Pošto Slovenije (Slovenske avtohtone vinske trte, 2000, Jalovec, 2002). Dela tudi kot pedagog. Kot mentor za ilustracijo sodeluje z Akademijo za likovno umetnost in oblikovanje v Ljubljani. Je vodja projekta Kaverljag, ki poteka že od leta 1998 v njegovem ateljeju. To so delavnice za študente likovnih akademij Evrope, na katerih se ukvarjajo predvsem z znanstveno ilustracijo. Poleg ljubljanske sodelujejo tudi evropske akademije, ki so vključene v program CEPUS (Central European Exchanging Programme for University Studies). Živi in dela v Kaverljagu pod Padno v Istri. Od leta 2011 je predsednik Zveze društev slovenskih likovnih umetnikov. (Podatki s https://lek.si/sl/o-nas/predstavitev-druzbe/galerija-lek-arhiv/ales-sedmak/.)