(* * 14. februar 1938, Poljšica pri Gorjah). Rodil se je v kmečki družini. Že kot otrok je bil močno slaboviden, Skozi leta se mu je vid slabšal. Kljub temu pa je diplomiral na slavistiki. Nekaj let je celo poučeval na osnovni šoli na Jesenicah in na Gimnaziji Jesenice. Zaradi vse slabšega vida je moral opustiti poučevanje, pisanje pa je ostala njegova življenjska nuja, zdi se, da tudi poslanstvo. Ali bolje, ustvarjanje. Saj je mnogo let ob pisanju tudi slikal. Njegova Knjiga mrtvih, v kateri so sonetni venci sonetnih vencev, je njegovo osrednje delo, pomembno tudi za slovensko literarno zgodovino. Doslej je izdal naslednje število knjig: poezija (159)/ kratka proza (16), razne literarne vrste (4), drama (3), drama (3). Za svoje delo je prejel več nagrad in priznanj: Leta 2019 je prejel priznanje za življenjsko delo od Združenja slepih in slabovidnih Slovenije, leta 2010 ga je pesnica Meta Kušar uvrstila v družbi Šalamuna in Debeljaka na Pranger, Leta 2011 je postal častni občan Jeseniške občine.
Njegove knjige so izšle pri različnih založbah: Pri Založbi Obzorja, pri Državni založbi, pri Cankarjevi založi, pri Lipi Trst, pri Čufarjevi knjižic, pri Novi Atlantidi, pri založbi VED. Od leta 2021 pa knjige izhajajo pri Kulturnem centru Maribor: Magična proza Čezmejnost meje, Človek dobre volje, Mavrični obroč in Norosti človeške velikost.