(* 18.1.1960, Malo Mraševo). Precej časa je živel v Krškem, sedaj živi v Velikem Mraševem. Pred letom dni se je upokojil, nazadnje je delal v podjetju Lisca Sevnica kot programer. Poezijo piše že od osnovne šole. V drugem letniku srednje šole se je prijavil na Majsko srečanje pesnikov srednješolcev Jugoslavije in je bil povabljen na srečanje v Kikindo. S pisanjem je nadaljeval do 25. leta, bil je član literarnega kluba Beno Zupančič v Krškem in objavljal v zbornikih in glasilih. Leta 2010 je ponovno začel pisati poezijo. Bil je sourednik spletnega portala Literarni Val. Sodeloval je v različnih srečanjih in imel objavljene pesmi v zbornikih širom bivše države, od Črne gore do Slovenije. Septembra 2013 leta je izšla njegova prva samostojna pesniška zbirka Popotnik. Naslednja zbirka je izšla 2017 leta z naslovom Tam preko in čez. Posebnost te zbirke je dvojezičnost in sicer je pisana v Slovenskem in Hrvaškem jeziku. Večina prevodov je delo avtorja. Decembra 2021 je pri založbi Sanje izšla knjiga Tao Te Jing – prevod ali prepesnitev verzov Lao Tseja iz angleščine in komentarji ter razmišljanja o le teh. V pripravi je tretja zbirka poezije. Prevedel je tudi zbirki poezije srbske avtorice Hane Gadomski v slovenščino. V preteklem obdobju je organiziral mednarodna srečanja pesnikov v Kostanjevici na Krki ter večere poezije z naslovom Čarna beseda v kavarni v Brežicah. Nastopa v Sloveniji, na Hrvaškem, v BIH, Črni Gori, Srbiji.
Pub likacije:
POPOTNIK, poezija, Kulturno društvo Stane Kerin, Podbočje 2013
POPOTNIK IN BALADA ZA LASTOVKE, z Nina Novak Oiseau, videoposnetek, Knjižnica Domžale, 20.2.2014, M. Pivar, Domžale 2014
TAM PREKO IN ČEZ, poezija, Udruga za promicanje kulture Ritam misli, Varaždin 2017
LAOZI: TAO TE JING, aforizmi, pregovori, prevod, Sanje, Ljubljana 2021