, slavistka. Starši so bili iz okolice Tomaža pri Ormožu, oče je bil cestni nadzornik, pevec in amaterski igralec. Želela je postati prosvetarka, vendar se je po vojni zaposlila na Gozdni upravi, kasneje pri Narodni banki, ob delu pa je končala gimnazijo. Po maturi je dobila štipendijo za študij slovenščine in ruščine v Ljubljani. Za študij si je služila s pretovarjanjem premoga, potem ko so jih po prvem letniku ukinili štipendijo. Vmes je poučevala slovenščino na srednji tehniški šoli v Ljubljani. Zaposlila se je na Osnovni šoli bratov Kamenškov na Studencih. Tam se je srečala tudi s prvim zborovodskim delom. Po štirih letih dela na osnovni šoli se je zaposlila na Drugi gimnaziji Maribor, kjer je delala do upokojitve. Vodila je šolske proslave, dramsko sekcijo in recitacijski krožek. Sodelovala je s prof. Miretom Štefancem, ki je pisal je tekste za kabarete »Prepih«. Med drugimi sta v kabaretu igrala tudi danes priznana gledališka igralca Boris Ostan in Brane Šturbej. Z Druge gimnazije Maribor je prišlo še več igralcev: Majda Grbac, Tone Kuntner, Maja Blagovič, Dragica Kokot, Mojca Partljič in drugi. Kot najboljša skupina je bila Druga gimnazija izbrana za državno tekmovanje amaterskih dramskih skupin na Hvaru, kjer je dosegla prvo mesto v Jugoslaviji. Recital je režiral Borut Trekman, sodelovala je dramska igralka Milena Godina. Dijaki so sami poskrbeli za glasbeno spremljavo in sceno pod mentorstvom prof. Vlaste Tihec Zorko. Petnajst let je vodila pevski zbor Miloša Zidanška, čeprav formalne izobrazbe za to ni imela. Nastopal je na proslavah, samostojnih koncertih in je žel številne pohvale in nagrade. Iz vrst tega zbora so se nekateri posvetili solo petju in postali priznani operni pevci (Branko Robinšak, Ervin Ogner …). Po petnajstih letih je leta 1973 nastal iz članov pevskega zbora takrat najmlajši slovenski oktet - Oktet Miloša Zidanška, zdaj Mariborski oktet. Po njej je oktet prevzel Branko Rajšter. Po upokojitvi je učila na Ljudski univerzi slovenščino za tujce. Delala je tudi kot prevajalka in lektorica v SNG Mariboru, in je v Operi sodelovala celih 15 let. Iz ruščine in nemščine je prevedla sedem opernih in operetnih del, med njimi Kneginja čardaša, Carjeva nevesta, Vesela vdova, Cigan baron.