(* 1942, Brezni Vrh pri Remšniku). Na Breznem Vrhu pri Remšniku je preživela otroštvo s svojo babico, dedkom, tetami in strici. Po babičini smrti se je preselila v Maribor k mami, očimu in. Obiskovala je nižjo gimnazijo na Studencih. Za branje leposlovja jo je navdušila slavistka prof. Joža Ambroževa. Posebno se je je dotaknil češki pesnik Karel Hynek Macha s svojo pesnitvijo Maj, ki jo je znala skoraj v celoti na pamet. Šolanje je nadaljevala na II. gimnaziji Maribor. Tudi slavistka prof. Nada Gaborovič je odlično ocenila njene pisne izdelke. Po končani srednji šoli se je zaposlila kot zdravstvena statističarka in ob delu študirala na Višji upravni šoli. Po uspešnem študiju je bila do upokojitve zaposlena kot tajnica na srednji šoli. S partnerjem se je preselila v Ruše, kjer je v delu na svojem vrtu spet našla pristnejši stik z naravo. Odkar pomni, so ji delale družbo muce. Na to temo je prebrala mnogo knjig in večkrat je kakšno doživetje s svojimi mačjimi varovanci zapisala v zvezek. Tudi kak dogodek, ki se je je dotaknil, a nikoli ni svojih literarnih utrinkov objavila. Pred nekaj leti se je na pobudo mlajše sestre računalniško opismenila in prepisala svoje zapiske. Sodeluje v zborniku društva KD Studenci, kjer se je letos priključila skupini Vedrina.