Barbara Gabrielle (* 24. januar 1974, Ljubljana), pevka, pesnica. Odrasla je v pomurskih ravninah. Ko jo vidiš, te navdahne. Ko jo slišiš, te objame. Čutna. Subtilna. Hudomušna. Nabrita. Igriva. Vendar disciplinirana. Urejena. Tako v besedi in sliki. Ki jo uokviri iskrenost. Vsa je v glasbi. Vse je bilo in je zanjo glasba. Piše in/ali uglasblja.
Izvaja resno, ljudsko, otroško in avtorsko pesem. Samostojno ali v zasedbah z uveljavljenimi slovenskimi glasbeniki po Sloveniji in tujini. Soustvarja glasbeno – gledališke svetove z različnimi umetniki, pesniki, glasbeniki, igralci. Bila je članica Opere Maribor, skupine Tri Gabrielle, Slovenska gruda in drugih skupin. Dolgoletno plodno sodelujeju s Petrom Andrejem. S Tur(m)istiko hodi skozi vrata skrivnosti, v svete, v gozdove povite prostore, poje na pohodih za skupine ljudi. Vsa je povezana in v stiku z zemljo, od koder črpa velik navdih. Njene pesmi so predvsem ženstvene, saj je povsem zlita s svojo naravo, ki jo skozi pesem lahko neomejeno diha. Zelo je v čutenju z otrokom. Svojim notranjim in slehernim. Kot mama štirih otrok je občutena svetovalka in podpora vsem. Zato veliko prepeva otrokom in za otroke. Neomejenih starosti. Ko jo samo mimogrede srečaš na ulic, jo odneseš s seboj. Njen širok nasmeh ali globoko, ganjeno srce. Ko jo slišiš, dobiš delček nebes. Posebna ženska. Poseben obraz. Tako zelo odprt za ljudi, da želi le nahraniti, zvok pa je orodje, da s svojim čudovitim glasom povije in zaceli vse, kar na intuitivni poti srečuje.
Albumi:
Erosija, 2001, V roki, 2005, Zvezdnate, pesmi za otroke 2011
Tolažba za raztresene bisere (Slovenska gruda), 2013