(* 23. maj 1949, Moste pri Komendi) Rodil se je na domačili z več kot štiristoletno tradicijo. Ivan je kazal nenavadno nadarjenost, zato so ga poslali v šolo, komaj je komajda dopolnil šest let. Osemletno osnovno šolo (1955-1963) je obiskoval najprej dve leti v Komendi, nato v Mostah. Ves čas je bil odličen učenec in pogosto je nastopal kot recitator ali igralec. K literarnemu delu in nastopanju na odru ga je spodbujala profesorica slovenščine Ana Razpotnik. Pod njenim vodstvom je Ivan tudi prepeval in igral na citre. Končal je srednjo tehniško šolo elektro smeri na Vegovi v Ljubljani (1963-1967). Po šolanju se je zaposlil pri RTV Slovenija, najprej kot tehnik pri oddajanju radijskega programa. Ob tem je študiral slavistiko na ljubljanski filozofski fakulteti (1973-1979). Jeseni 1978 se je na Radiu Slovenija zaposlil kot novinar, najprej v uredništvu jutranjih oddaj, leto pozneje pa v dokumentarno-feljtonskem uredništvu, s katerim je sodeloval že prej. Od leta 1993 do leta 2005 je bil urednik tega uredništva, hkrati pa je še naprej pripravljal reportaže, radijske portrete, praznične oddaje in druge prispevke. Kot urednik in novinar je pogosto potoval po Sloveniji, nekdanji Jugoslaviji in drugih državah. Na službenih poteh je spoznal več kot pet tisoč oseb. Upokojil se je leta 2007.