(1958, Tillmitsch, Avstrija) Z družino živi v Tilmitschu v Avstriji, je mama dveh hčera in babica dvema vnukinjama. Po nekaj semestrih študija germanistike, zgodovine in psihologije je opravila strokovni izpit za poučevanje na osnovni šoli in potem ta poklic tudi opravljala. Leta 1979 je prejela nagrado za kulturo mesta Lipnica (Leibnitz) za pesmi Gedichte der Unreife. Njena poezija je bila leta 1980 objavljena v knjigi UNDERLOGIE 1980 (izdajatelj Kulturno društvo Sterz), v kateri se je predstavilo 17 mladih avtorjev iz Štajerske. Leta 1983 je svoje pesmi predstavila na literarnem branju v Gradcu, v hiši Carnerigasse Graz, in na Radiu Steiermark brala svoje »Trennungstexte«. Je velika ljubiteljica risanja, slikanja in pisnega izražanja. Kot članica Kulturnega društva Studenci-Maribor se je udeležila več mednarodnih likovnih kolonij »Ustvarjajmo skupaj« organizatorjev likovne skupine LISE. Svoja likovna dela je skupaj z Marjano Šket razstavila v galeriji RRRudolf. Ob zaključku razstave je skupaj z Ano-Marijo Pušnik predstavila nekaj svojih pesmi.
Maria Lipp-Haring (1958, Tillmitsch, Avstrija) Frau M. Lipp-Haring lebt mit ihrer Familie in Österreich und ist Mutter von zwei Töchtern und Großmutter von zwei Enkeltöchtern. Nach einigen Semestern Studium der Germanistik, Geschichte und Psychologie legte sie die Prüfung für das Lehramt für Volksschulen ab und übte anschließend diesen Beruf aus. Im Jahre 1979 wurde ihr Kulturpreis der Stadt Leibnitz für „Gedichte der Unreife“ verliehen.
Ihre Poesie wurde 1980 im Buch UNDERLOGIE 1980 (Herausgegeben vom Kulturverein Sterz), in dem sich 17 junge Autoren aus der Steiermark vorgestellt haben, veröffentlicht. 1983 hat Maria Lipp-Haring ihre Gedichte an der literarischen Lesung in Haus Carnerigasse Graz in Graz vorgestellt und im Radio Steiermark ihre Trennungstexte gelesen.Sie besitzt eine große Vorliebe für das Malen und Zeichnen und Schreiben. Als Mitglied des Kulturvereins Studenci-Maribor nahm sie Malkolonien unter dem Motto „GEMEINSAM KREATIV“ an mehreren internationalen Malkolonien, die die Malergruppe LISE organisiert hatte, teil. Ihre Bilder wurden zusammen mit denen Marjana Škets in der Galerie RRRudolf ausgestellt. Anlässlich der Finissage stellte sie gemeinsam mit Ana-Marija Pusnik einige ihrer Gedichte vor.