(2. maj 1943, Zagreb – † 7. november 2024, Varaždin), pisatelj, publicist, poklicni novinar in kulturni delavec.Gimnazijo je končal v Varaždinu (1961), diplomiral na Pedagoški akademiji v Čakovcu na likovni umetnosti (1963). Na Filozofski fakulteti v Zagrebu je diplomiral na jugoslovanskih jezikih in literaturi in čisti filozofiji (1981), opravil je še podiplomski študij na Filozofski fakulteti v Osjeku (2005). Delal je kot likovni pedagog, kot poklicni novinar v čakovškem tedniku Međimurje, bil uredni vseh izdaj Kulturno-prosvetnega društva Zrinski v Čakocu in potem do konca 1978 kot urednik čakovškega Tiskarsko-založniškega zavoda Zrinski. Bil je eden od iniciatorjev Medžimurskega koledarja in Kajkavskega koledarja. Za tisk je pripravil prvo antologijo hrvaškega otroškega kajkavskega pesništva. Bil je glavni urednik časopisa Kaj, kjer je še danes urednik. Od leta 2009 je glavni urednik revije Matice hrvaške Kolo.
V Varaždinu je najprej delal v Zgodovinskem arhivu, bil je poklicni urednik nagrajene literarne revije Gesta in direktor Narodnega gledališča August Cesarec (danes HNK). Bil je ravnatelj Mestne knjižnice in čitalnice Metel Ožegović in potem direktor in glavni urednik Varaždinskih vijesti. Bil je predsednik varaždinske podružnice Matice Hrvaške. Je pomembni delavec v Hrvaškem novinarskem društvu, je redni član Družbe Brača hrvatskog zmaja in je član Varaždinskega literarnega društva. Prejel je številne nagrade za literaturo, novinarstvo, publicistiko in družbeno-politično delo.
Publikacije:
NAGRIZENI ANĐEO,1965
DRUGI SILAZAK
ISHODIŠTA, 1972
BAROKNI ILUZIONIZAM IVANA TANGERA
MORJE ZVUN SEBE, 1978
SJEVEROZAPAD
MAJSTORI ZEBNJE, 1982
DEKANTACIJA KAJKAVIANIA ,1981
VARAŽDINSKI NOCTURNO (s Slavenom Macolićem), 1997
REČI RIEČ, 1998
VARAŽDINSKE BAROKNE VEČERI, 2000
POHVALA TIHOM SLOGU, 2004
VARAŽDIN, 2011
MACBETH NA FAJRUNTU, 213
DOBA NEVREMENA, 2016
PRELUDIJ ZA ANGINU PEKTORIS, pesniška zbirka, 2017
KORIFEJI I NASTAVLJAČI, 2018
TROŠENJE NADE, izbor pesmi, 2019