(* 29. julij 1893, Maribor - † 8. december 1968, Gradec), avstrijski pisatelj in NSDAP kulturni politik. Študiral je germanistiko in klasično filozofijo v Gradcu, med prvo svetovno vojno je bil vojak v Rusiji in na Balkanu. Med študijem je postal član nemškega študentskega društva. Diplomiral je leta 1921 in postal učitelj na realki. Od leta 1919 je bil glavni urednik revije Südmark nemškega šolskega društva Südmark, leta 1925 priloge Alpenländische Monatshefte. Pisati je začel leta 1921 z ljudsko igro Der steirische Hammerherr in potem je napisal še nekaj regionalnih in zgodovinskih iger. Zavzel se je za priključitev Avstrije nacionalsocialistični Nemčiji. Od leta 1934 je bil član takrat ilegalne NSDAP in je postal po anschlussu deželni svetovalec za kulturo in leta 1940 direktor oddelka za kulturo in izobraževanje pri štajerski deželni vladi. Prizadeval si je za nacionalsocialistično tradicijo na Štajerskem, proslavil je 100-letnico rojstva Petra Roseggerja. Postal je tudi častni profesor za literarno zgodovino univerze v Gradcu. Leta 1945 je s podporo Heinricha Himmlerja kandidiral za podžupana Salzburga. Nacizmu se ni odpovedal, čeprav so njegovo defektno hčerko nacisti ubili v programu evtanazije. Po vojni ga je doletela prepoved opravljanja poklica in je delal kot gradbeni delavec. Od leta 1952 je bil hišni avtor revije Aula. Leta 1963 je navkljub protestom prejel Roseggerjevo nagrado.