(*27. januar 1948, Maribor), inženir strojništva, fotograf. Študiral v Mariboru. Kot študent je fotografiral in sam razvijal filme izdeloval fotografije v črno beli tehniki. Kasneje se je posvetil fotografiji diapozitivov in snemanju z video kamero. Fotografira in snema na svojih potovanjih. Fotografijo uporablja kot pripomoček pri svojem inženirskem delu. S prihodom digitalne tehnike se je začel ukvarjati z računalniško obdelavo fotografij. Pred petimi leti je postal aktiven član Foto kluba Maribor in v njem širi znanje o fotografskih tehnikah. Veliko èasa posveča spoznavanju zakonitosti kompozicije.
Razstave:
Oktober 2014 Galerija Grajski vrt v Mariboru, razstava NUŠKA IN LUKA
September 2014 Galerija Grajski vrt v Mariboru, razstava VTISI Z BALETNIH VAJ
December 2014 Galerija IEI v Mariboru, razstava BALET.
V septembru 2015 razstavlja skupaj z Petro Sabolom, Bojanom Šenetom, Oliverjem Tkalcem in Teodorjem Veingerlom v avlah Fakultete za elektroniko, računalništvo in informatiko v Mariboru. Razstava je v sklopu festivala fotografije Maribor.
September 2015 galerija srednje gradbene šole v Mariboru, razstava KULTURNA DEDIŠČINA veè avtorjev fotokluba Maribor. Razstava je v sklopu festivala fotografije Maribor.
September 2016 Galerija Karlinia v Mariboru, razstava KAMEN. JAKOBOV KAMEN. Razstava je v sklopu festivala fotografije Maribor.
Sodeloval je na treh članskih razstavah Fotokluba Maribor V galeriji fotokluba Maribor:
ARHITEKTURA (2013)
ULIČNA FOTOGRAFIJA (2014)
POKRAJINA (2015).
V tujih galerijah je sodeloval na razstavah v Kragujevcu v Srbiji, v Leskovcu v Srbiji in v Deutschlandsbergu v Avstriji.
Na fotografskih nateèajih so bile izbrane fotografije v ožji izbor in razstavljene:
ČOVJEK I FOTOAPARAT (2014, Zagreb)
ČOVJEK I FOTOAPARAT (2015, Zagreb)
Izbrana je bila fotografija na slovenskem salonu ulične fotografije 2015 v Mariboru