Rojstna hiša Ottokarja Kernstocka, danes Slomškov trg 13 v Mariboru.
(* 25. julij 1848, Maribor – † 5. november 1928, Schloss Festenburg, Avstrija), pesnik in duhovnik. Rodil se je v hiši na današnjem Slomškovem trgu 13, nekdaj Kirchplatz. Mati je bila Mariborčanka. Oče je bil finančni svetnik in ko je leta 1855 dobil delovno mesto v Gradcu, se je družina preselila tja. Po k. k. realki je študiral najprej pravo in postal član akademskega zbora »Gothia«. 1967. je stopil v samostan Vorau, kjer je bil najprej arhivar, potem kaplan in je prevzel redovniško ime Ottokar. Leta 1971 je postal rimsko-katoliški duhovnik. Služboval je v nekaj krajih na avstrijskem Štajerskem, od 1889. leta do smrti je bil župnik v Festenburgu. Od leta 1875 naprej je objavljal zgodovinska in prozna besedila. Po službovanju v Festenburgu je začel pisati pesmi. Znan je kot velik nasprotnik Slovanov (Slovencev) in po svojih šovinistično-krvoločnih pesmih, kar naj bi bil vpliv njegovih staršev. Leta 1916 naj bi postal docent za pesništvo, retoriko in stilistiko na učiteljski akademiji na dunajski pedagogiki, vendar je zaradi kritike Karla Krausa od tega odstopil. Zelo hitro je z odobravanjem zaznal nastajajoči nacizem in leta 1923 je napisal Hakenkreuzlied za krajevno skupino NSDAP v Fürstenfeldu. V času nacizma je bil visoko cenjen. Uporabljali so ga v propagandne namene in je bilo po njem poimenovanih v Avstriji nekaj lokacij, ki pa so jih po 1945 nekaj preimenovali. Med okupacijo (1941-1945) so Orožnovo ulico preimenovali po njem.
Dela:
VERLOREN UND WIEDERGEFUNDEN, pravljice, 1894
DIE WEHRHAFTE NACHTIGALL, 1900
AUS DEM ZWINGERGÄRTLEIN, 1901
UNTER DER LINDE, 1905
TURMSCHWALBEN, 1908
AUS DER FESTENBURG, 1911
TAGEWEISEN, pesmi, 1912
SCHWERTLILIEN AUS DEM ZWINGERGÄRTLEIN, 1915
PETER ROSEGGER, —: STEIRISCHER WAFFENSEGEN, 1916
DER REDENDE BORN, 1922