(*, Trbovlje), pesnica, pisateljica, kantavtorica, glasbena publicistka. V Trbovljah je končala Gimnazijo in ekonomsko srednjo šolo Trbovlje in leta 2011 diplomirala na ljubljanski Filozofski fakulteti na Oddelku za muzikologijo in Oddelku za hrvaški, srbski in makedonski jezik s književnostmi. Umetniški dodatek »oiseau« v francoščini pomeni »ptica«. Z ustvarjenjem je začela že v zgodnji mladosti. Leta 2009 je izdala pesniški prvenec Drevo življenja in del finančnih sredstev od prodaje namenila humanitarni organizaciji Beli obroč, ki deluje na področju psihosocialne in pravne pomoči žrtvam kaznivih dejanj. Literaturo prepleta z avtorsko glasbo in se uspešno predstavlja na festivalih in literarnih in literarno-glasbenih dogodkih po Sloveniji. Kritike, intervjuje in druga strokovna besedila s področja glasbe objavlja v revijah Glasna in Glasba v šoli in vrtcu, na spletnem portalu Rockonnet ter tudi na spletnem blogu Godibodi, katerega urednica je. Objavlja tudi blog z naslovom Zapisi o življenju, ki ga najdete na spletnem naslovu blogspot.
Publikacije:
DREVO ŽIVLJENJA: mir, dobrota, ljubezen, sreča!, pesniška zbirka, 2009
SKOZI POLJE CVETOČEGA MAKA SMO ODŠLI V ISKANJE, kratke zgodbe, tudi kot e-knjiga, 2012
BALADA ZA LASTOVKE, pesniška zbirka, 2013
V ŠEPETU TREPET, pesniška zbirka, 2015