(* 1960, Koprivnica, Hrvaška), esejistka, prevajalka in urednica. Na osnovno šolo je hodila v Koprivnici, v Križevcih je končala srednjo jezikovno šolo in diplomirala iz komparativne književnosti in španščine na Filozofski fakulteti v Zagrebu (1983). Tam je tudi magistrirala iz filologije in leta 2011 doktorirala iz hispanistične kroatike na Hrvaških študijih. Šest let je živela v Mehiki in Čilu. Leta 1988 je bila štipendistka mehiške vlade. Od 1995 do 2000 je živela v Čilu, kjer je predavala hrvaški jezik in kulturo v Punta Arenasu, potem pa je bila drugi tajnik - ataše za kulturo na Hrvaškem veleposlaništvu v Santiagu. Zdaj dela v Nacionali in vseučiliški knjižnici v Zagrebu kot vodja zbirke Inozemske kroatike, ki se ukvarja z zbiranjem gradiva, ki so ga Hrvati objavili zunaj meja Hrvaške.
Piše eseje in prevaja iz španščine in v španščino in je urednica. Ukvarja se preučevanjem hraškega izseljenstva, posebej na špansko govorečih območjih. Napisala je, uredila in prevedla preko štirideset knjig. Je stalna sodelavka čilskega in španskega veleposlaništva za kulturo, pridruženi član Hrvaškega diplomatskega kluba. Je članica Mednarodne organizacije pisateljev in umetnikov s sedežem v ZDA in podpredsednica Društva hrvaških pisateljev. Sodelovala je pri organizaciji mednarodnega simpozija o Pablu Nerudi (2004), je avtorica razstav Pablo Neruda – življenje in delo, Cervantes – Don Quijote – stvarnost in iluzija in Hrvaške knjige zunaj hrvaškega ozemlja v Narodne in vseučiliščne knjižnice v Zagrebu in na Interliber. Sodelovala je na številnih predstavitvah knjig piscev španskega govornega področja na Hrvaškem in hrvaških na španskem govornem področju. Objavlja prevode in tekste v domačih in tujih revijah. Sodeluje v znanstvenih projektih in na mednarodnih znanstvenih srečanjih v Hrvaški in tujini.