(*8.junij 1945) Po končani gimnaziji je študirala jezike v Ljubljani, nato je opravila enoletno študentsko prakso v Parizu leta 1966. Po povratku v Ljubljano je pela v Akademskem pevskem zboru Tone Tomšič, kar ji je prineslo tudi prva potovanja v tujino, kjer so nastajali zanimivejši fotografski posnetki. Nekaj let je službovala v Ljubljani, od leta 1972 do 1980 je bila zaposlena predstavništvu tedanje jugoslovanske Zvezne gospodarske zbornice v Frankfurtu/M., kjer je sledilo tudi bogato društveno delo na kulturnem področju med Slovenci. V letih od 1980 do 2010 je delala v predstavništvu enega od slovenskih podjetij, nato nekaj let v slovenskem veleposlaništvu, sledila je samostojna dejavnost kot tolmačka in prevajalka, sprva v deljenem, kasneje pa že v združenem Berlinu. Aktivno je kulturno delovala v slovenskih krogih tako na vzhodni kot na zahodni strani mesta in bila »boter« pri pobratenju mest Gornja Radgona in Helmsheim/Bruchsal. Sodelovala je v prvih skupinskih fotografskih razstavah v okviru slovenskega društva pa tudi podjetja, v katerem je bila zaposlena. Še sedaj veliko potuje po tujih deželah in se ljubiteljsko ukvarja s fotografijo. Razstave od leta 2002: v Avli Občine Lenart (2002), v Kulturnem domu Gornja Radgona (2004), v Galeriji AS, Berlin (2005), v Kulturnem centru, Neubrandenburg (2007), v dvorcu Betnava, Maribor (april 2011), v Stari Novalji, otok Pag (julij 2011), galerija RRRudolf (november 2011), nazadnje na Pagu avgusta 2014.