(* 31. december 1939, Slovenj Gradec – † 19. september 2017, Maribor), slikar in likovni pedagog. Ljudsko šolo in nižjo gimnazijo je končal v Slovenj Gradcu in nato šolo za umetno obrt v Ljubljani. Zaposlil se je kot načrtovalec v pohištveni industriji v Mariboru. Leta 1962 je postal učitelj za likovni pouk na Osnovni šoli Toneta Čufarja. Vpisal se je na Pedagoško akademijo Maribor (1963), katedra za likovni pouk. Po končanem študiju je poučeval po različnih osnovnih šolah, potem pa se je vrnil na OŠ Toneta Čufarja in bil nazadnje ravnatelj do upokojitve. Aktivno je deloval v društvenem likovnem življenju, je soustanovitelj Ruškega likovnega kroga, bil je več kot 15 let predsednik odbora za likovno dejavnost pri ZKO Maribor, bil je mentor študentom Pedagoške akademije, strokovni sodelavec pri Zavodu RS za šolstvo. Bil je pobudnik za otroško kiparsko formo vivo na osnovnih šolah nekdanje občine Maribor – Pobrežje. Pri pouku je začel uvajati malo grafiko, ekslibris, in se je z njo ukvarjal tudi sam. Včlanil se je v društvo Ex libris Sloveniae in bil njegov dolgoletni predsednik (1995-2013). Ukvarjal se je še s filmom in fotografijo. Veliko je potoval, snemal filme in slikal vtise s potovanj. Leta 1989 je bil med soustanovitelji mariborskega Filmskega in video kluba. Razstavljal je v številnih galerijah in razstaviščih po Sloveniji in tujini. Vodil je likovno šolo KLD Ravne na Koroškem, likovni tečaj KUD Angel Besednjak in KUD Pošta. Je član Društva likovnih umetnikov Maribor, Zveze društev likovnih umetnikov Slovenije in častni član Zveze kulturnih društev Maribor. Leta 2013 je prejel srebrno plaketo Javnega sklada RS za kulturne dejavnosti.