(* maj 1960, Jesenice), literarna zgodovinarka, prevajalka, založnica, Otroštvo je preživela v Bohinju, mladost v Radovljici, kjer je hodila tudi na osnovno šolo. Maturirala na gimnaziji v Kranju (1979) in diplomirala iz slovenskega jezika in etnologije na Filozofski fakulteti Univerze v Ljubljani (1986). Najprej je bila 3 mesece zaposlena na OŠ Hinka Smrekarja Ljubljana, nato pa še nekaj mesecev na OŠ Toneta Trtnika Tomaža. Potem je 6 mesecev delala v dokumentaciji na Radiu Ljubljana. Šest let je bila lektorica, redaktorica in prevajalka pri časniku Delo v Ljubljani. Od leta 1996 do leta 2002 je bila zaposlena v moževem podjetju, tj. v turistični agenciji Kažipoti, d. o. o., Smlednik. Tam je delala tako na turističnem področju kot tudi lektorirala in prevajala. Od leta 2002 najprej dela kot samostojna lektorica, prevajalka in raziskovalka življenja pomembnih osebnosti. Marca 2005 je svojo dejavnost formalizirala v samostojnem podjetju Lepa beseda, raziskovanje, lektoriranje, prevajanje, Marjetka Žebovec, s. p. Uredila je zbirko Jalnove kratke pripovedne proze z naslovom Previsi in povesti Razpotja in Sončne sence. Sodelovala je pri snemanju dokumentarnega filma o Jalnu in njegove burke Sladoled. V zvezi s tem projektom je pripravila spored za literarno-glasbeni recital Spoznajmo Janeza Jalna, ki so ga izvedli po več krajih v Sloveniji. Sestavlja tudi programe za literarne večere in jih izvaja v sodelovanju z različnimi posamezniki, kulturnimi društvi in ustanovami. Od poroke naprej z družino živi v Smledniku.
Knjižna dela:
Pustili so sled, Občina Vodice, 2002
Janez Jalen, pisatelj in duhovnik za vse Slovence, Smlednik 2002
Slovenski književniki, rojeni do leta 1899, 2005
Slovenski književniki, rojeni od leta 1900 do 1919, 2006
Slovenski književniki, rojeni od leta 1920 do 1929, 2007
Slovenski književniki, rojeni do leta 1899, dodatna knjiga, 2009
Slovenski književniki, rojeni do leta 1869, 2010
Slovenski književniki, rojeni od leta 1870 do 1899, 2010
Slovenski književniki, rojeni od leta 1930 do 1935, 2011
Slovenski književniki, rojeni od leta 1936 do 1939, 2011