(*1969, Mikołow, Poljska), pesnik, scenarist, urednik in založnik. Študiral je polonistiko na Šlezijski univerzi v Katowicah. Je eden od ustanoviteljev šlezijske pesniške skupine »Na dziko«. Urednik revija Arkadia, dela na Institutu Mikołowskega kot direktor. Prejel je literarno nagrado štirih stebrov (2010) in Otoczakovo pesniško nagrado, ki se podeljuje za najboljšo pesniško zbirko v danem letu (2010). Živi v Mikołowu.
Publikacije:
TE SPRAWY (Te zadeve), pesniška zbirka, Śródmiejski Ośrodek Kultury "Cracovia", Kraków 1995.
NIEBEZPIECZNIE BLISKO (Nevarno blizu), pesniška zbirka, Przedświt, Warszawa 1996.
ZIMNI OGRODNICY (Mrzli vrtnarji), pesniška zbirka, Instytut Mikołowski, Mikołów 1999.
PRZYPADKI I ODMIANY (Sklanjatve in spregatve), pesniška zbirka, Instytut Mikołowski 2001.
BERMUDZKIE HISTORIE (Bermudske zgodbe), pesniška zbirka, Instytut Mikołowski, Mikołów 2005.
ZAWSZE WSZĘDZIE INDZIEJ (Vedno povsod drugje), izbor 1995-2005, wyd. Portret, Olsztyn 2008.
PRZESTER (Overdrive), pesniška zbirka, Wojewódzka Biblioteka Publiczna i Centrum Animacji Kultury w Poznaniu, Poznań 2009.
SZEREG ZERWAŃ (Vrsta prekinitev), pesniška zbirka, WBPiCK, Poznań 2011
POLA TOKU (Polja poteka), pesniška zbirka, WBPiCK, Poznań 2013