(*1955, Zagreb, Hrvaška), kjer je hodila na osnovno šolo, gimnazijo in diplomirala na Ekonomski fakulteti v Zagrebu (1978). Že v času študija je pisala pesmi in jih objavljala v različnih revijah. Leta 1990 je odšla z možem na Dunaj, kjer je ustanovila družinsko podjetje, ki ga vodi še zdaj. Ostala je v stiku z domačim okoljem. Piše pesmi in kratke zgodbe. Deluje v promociji otroške literature in umetniškega ustvarjanja v Avstriji, Hrvaški, Izraelu, Madžarski in drugod. Z nekaj entuziasti je ustanovila Asociacijo za kulturo »Beseda-barva-zvok« (2005) za uveljavljanje piscev, igralcev, slikarjev, glasbenikov in fotografov iz jugovzhodne Evrope in umetnikov iz Avstrije. Sodeluje na različnih natečajih in srečanjih. Prejela je prejela leta 2005 in 2007 tudi nagrade. Objavili so jo v različnih zbornikih: Hrvatski sabor kulture, Vrazova ljubica, Podravkina zbirka najboljših neobjavljenih ljubezenskih pesmi, Rešetarski susreti in v dveh avstrijskih dvojezičnih antologijah za tujce (2006 in 2008).
Publikacije:
JESEN U KOSI, pesniška zbirka, Naklada Gea, [s. l. : s. n.] 2010
LJUBITI JE GLAGOL TRAJNI, pesniška zbirka, Udruga hrvatskih zavičajnih književnika Zagreb – Kulturverein Wort–Farbe–Klang Wien & J. Gros, [s. l. : s. n.] 2013