(*1953, Maribor), izdelovalka patchworka. Magistra ekonomije. Z oblikovanjem in šivanjem krpank (patchworka) se je pričela ukvarjati leta 2001, intenzivno pa od leta 2002. Največ znanja je pridobila v tečajih in delavnicah, ki jih je obiskovala v Avstriji, Franciji, na Češkem in iz literature. Redno obiskuje razstave patchworka v tujini. Ker v Sloveniji ne obstaja združenje za patchwork (tako kot v drugih evropskih državah), se je včlanila v Textilkunstverein Patchwork Gilde Austria. Je članica skupine Styrian Sunflower Quilters v Wildonu. Redne stike ima s patchwork skupino v Celovcu, Lienzu, Mannersdorfu, Obervellachu, občasne pa s skupino v Trstu in Kremstalu. Leta 2007 je na razstavi »Quilts & More« prejela 2. nagrado za razstavljeni eksponat. Vodila je tudi tečaje izdelovanja patchworka v Avstriji in Sloveniji. Z izdelovanjem patchworka se ukvarja v prostem času. Živi in dela v Mariboru.
Skupinske razstave: Galerija likovnih umetnosti Slovenj Gradec (2006)
Slovenski etnografski muzej Ljubljana (2006)
Avstrija Wildon – Schloss Neudorf (2006)
Velika Britanija – Birmingham, Festival of Quilts, „Hot & Cold“, suitcase collection, European Quilt Association (2006)
Mednarodni obrtni sejem v Celju – na povabilo obrtne zbornice Slovenije (2006)
Francija – Val d’Argent, Razstava European Quilt Association (2006)
Avstrija – razstava »Quilts & More« na Dunaju v Bildungszentrum Kardinal König Haus (2006)
Avstrija – razstava »Home to great daughters«, Quilt Fest, Patchwork Gilde Avstrija, Innsbruck (2006)
Mednarodni obrtni sejem v Celju, na povabilo Obrtne zbornice Slovenije (2007)
Avstrija – »Don’t be square«, razstava Patchwork Gilde Avstrija, Don Bosco Haus, Wien (2007)
Češka – Praga, 2.mednarodna razstava Češke patchwork zveze (2008)
Razstava domačin in umetnostnih obrti, Galerija likovnih umetnosti Slovenj Gradec (2008)
Švica – Zürich, gostujoča razstava Patchwork Gilde Avstrija (2008)
Avstrija – Friesach, Razstava Patchwork Gilde Avstrija (2008)
Praga, 3.mednarodna razstava Češke patchwork zveze(2009)
Ustvarjalnost slovenskih rokodelcev, Grad Podsreda(2009)
Razstava domače in umetnostne obrti na mednarodnem obrtnem sejmu v Celju (2009)
Avstrija – Götzis, Vorarlberg, razstava Patchwork Gilde Avstrija (2009)
Razstava domače in umetnostne obrti, Galerija likovnih umetnosti Slovenj Gradec (2010)
Razstava Patchwork Gilde Austria v Lienzu (2010)
Razstava Patchwork Gilde Austria na Dunaju (2011)
Razstava Patchwork Gilde Austria v Krieglachu (2012)
Maribor, marec (2014)
Samostojne razstave; ABANKA Maribor (2004)
Razstavišče HAD v Pokrajinskem arhivu Maribor (2005)
Galerija ALGA Izola – Kulturni center Izola (2005)
Zdravilišče Rogaška Slatina – galerija v pivnici miner.vode (2005)
Galerija Media nox v Mariboru – galerija Mlad. kult. centra (2005)
Galerija Magistrat v Mestni hiši Ptuj (2005)
Gorenjski muzej Kranj, Mestna hiša Kranj (2007)
Mestna hiša Ljubljana, Stekleni atrij (2007)
Pokrajinski arhiv Maribor, razstavišče Had (2008)
Bildungshaus SODALITAS (Katoliški dom prosvete) v Tinjah v Avstriji (2009)
Miheličeva galerija Ptuj (2009)
Slovenski znanstveni inštitut Dunaj (2010)
Galerijski prostori muzeja Velenje na Velenjskem gradu (2010)
Galerijski prostori na Gradu Podsreda (2010)
Kulturni dom Franca Bernika Domžale, razstavišče v Menačenkovi domačiji (2011)
Dom kulture Žalec (2011)
Grad Turjak (2011)
Galerija Slovensko-hrvaškega društva Maribor (2011)
Grad Betnava Maribor (2012)
Galerija pri Sv.Ani v Slovenskih Goricah (2014)