(*27. januar 1981, Celje), pesnica, novinarka, organizatorka kulturnih dogodkov. Po formalni izobrazbi je stekloslikarska. Od 2002 do 2011 je bila redna zunanja sodelavka televizijskega kulturnega uredništva RTV Slovenija- Televizije Maribor, kjer je poročala o vseh področjih umetnosti, še posebej o literarnem. Obenem je organizirala in vodila literarne večere s slovenskimi avtorji. Radio Slovenija je na odkupnem nagradnem natečaju Lahko noč, otroci odkupil njeno pravljico RUDI IN PRIJATELJI in jo uvrstil na dvojno zgoščenko NAJLEPŠE PRAVLJICE (2011, ZKP RTV). Objavljala je v revijah Dialogi, Lirikon, Sodobnost, Nova revija, Poetikon, Locutio, Vpogled. Leta 2008 je zmagala na mariborskem Pesniškem vrtiljaku, leta 2009 in 2011 je bila med finalisti Pesniškega turnirja. Uvrščena je v antologijskem zborniku Nova kolekcija. V prevodu so njene izbrane pesmi objavljene v bosanski reviji Album, v zbirki Drugih sarajevskih knjižnih srečanj Gravitacija besed (Gravitacija riječi) in v antologiji avstrijske revije Lichtungen (izbor in prevode je podpisala Daniela Kocmut). Dvakrat je objavila poezijo v oddaji Literarni nokturno. Nastopila je na samostojnih in skupinskih literarnih večerih in branjih. Od avgusta 2011 deluje kot samostojna kulturna delavka. Sodeluje z radiom Maribor.
Sodelovala je pri več pesniški performansih, tudi kot njihova pobudnica.
MESTO ŠEPETA PRVIČ, MESTO ŠEPETA DRUGIČ, MESTO ŠEPETA TRETJIČ (za mednarodni festival DANES, KIBLA 2007)
NEUBESEDLJIVO TRAJANJE (na povabilo organizatorjev festivala Slovenski dnevi knjige v Mariboru, MKC 2011)
LJUBIM, v sodelovanju s kitaristom Igorjem Bezgetom (produkcija literarnega Festivala ljubezni, KIBLA 2011)
NEKAJ JE V ZRAKU- v spomin Tonetu Pavčku (KIBLA, 2011)
BESNILO: TESNILO (performans o ljudeh z družbenega roba, KIBLA, 2012)
NE BODI KOT DRUGI (s poezijo Ferija Lainščka je nastal na povabilo Festivala Ljubezni, KIBLA, 2012)
SPREHAJALIŠČA ZA VRAČANJE (s poezijo istoimenskega romana v verzih Ferija Lainščka je nastal kot programski del Evropske prestolnice kulture 2012, roman je v zvočni obliki ter v radijski režiji in interpretaciji S. Kopinšek izšel tudi na nosilcu zvoka, Franc-Franc, 2012)
Publikacije:
ANTAHKARAN IN DRUGI OBRAZI LEPOTE, pesniška zbirka, založba Pivec 2009
NEVIDNA VRATA JUŽNE STRANI NEBA, kratka proza, Piano/eBesede 2011
LJUBEZENKE, pesniška zbirka za otroke, Franc-Franc, Murska Sobota 2012
PIKASTA SREČA, kratka proza, Skrivnost, Hoče 2012